• پنجشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403062919232
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اردبیل:

شهدا همچون ستارگان هدایت، مسیر را نشان می‌دهند

شهدا همچون ستارگان هدایت، مسیر را نشان می‌دهند

ایسنا/اردبیل مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اردبیل گفت: شهدا ستارگان هدایت هستند که مسیر را به ما نشان می‌دهند، نباید اجازه دهیم نام و یاد شهدا به فراموشی سپرده شود بلکه باید بتوانیم خصوصیات اخلاقی و معنوی آن‌ها را به نسل آینده منتقل کنیم.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سیدسیاح ۲۹ شهریور در مراسم گرامی‌داشت هفته وحدت و آغاز هفته دفاع مقدس که با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، دبیر ستاد اقامه نماز، فرمانده بسیج ادرات و کارمندان سپاه حضرت عباس(ع) و سایر مسئولان در محل کمیته امداد استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: همه ما مدیون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز در عرصه‌های مختلف، مرهون خون پاک شهدا است.

وی خانواده‌های معظم شهدا را سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آن‌ها را توفیق الهی عنوان کرد و افزود: خانواده شهدا، فرزندان خود را در زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان نزد خدای متعال دارد.

حجت‌الاسلام سیدسیاح با اشاره به اینکه شجره انقلاب اسلامی با خون شهدا رنگین شده است، اظهار کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اردبیل خاطرنشان کرد: شهدا ستارگان هدایت هستند که مسیر را به ما نشان می‌دهند، نباید اجازه دهیم نام و یاد شهدا به فراموشی سپرده شود بلکه باید بتوانیم خصوصیات اخلاقی و معنوی آن‌ها را به نسل آینده منتقل کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به گرامی‌داشت هفته وحدت، اظهار کرد: این مناسبت به ما یادآوری می‌کند که تفرقه‌افکنی‌ها را کنار بگذاریم و به اتحاد مسلمانان اهمیت دهیم.

حجت‌الاسلام سیدسیاح به تاریخچه تلاش‌های دشمنان اسلام برای تضعیف وحدت مسلمانان اشاره کرد و گفت: وحدت و همدلی می‌تواند ما را به سمت آینده‌ای روشن هدایت کند و کلید موفقیت در برابر چالش‌ها و تهدیدات در جوامع اسلامی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha