• پنجشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403062919126
  • خبرنگار : 50042

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان خبر داد

اجرای ۲۶۴۲ ویژه برنامه هفته دفاع‌مقدس در گیلان

اجرای ۲۶۴۲ ویژه برنامه هفته دفاع‌مقدس در گیلان

ایسنا/گیلان معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: همزمان با هفته دفاع‌مقدس بیش از ۲۶۰۰ برنامه های گرامیداشت این هفته با شعار «در راه فتح قله ایم» در استان برگزار می شود.

سرهنگ احمدرضا منشوری امروز، ۲۹ شهریورماه در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین هفته وحدت، اظهارکرد: هفته دفاع مقدس هفته شور، هیجان و شادابی است، ایران اسلامی با تجربیات دفاع مقدس تولیدکننده قدرت در دنیا برای مسلمانان و جبهه مقاومت شده است.

وی با اشاره به جنگ ناجوانمردانه تحمیلی توسط حزب بعث عراق، افزود: در جنگ تحمیلی توانستیم با آموزش دفاع در حمله، آیه های جهاد در قرآن را عملیاتی کنیم؛ هفته دفاع مقدس بیانگر هفته واگذاری دنیا با همه خوبی ها، هفته هشت سال ایستادگی تا پای جان، اشک شوق مادران شهدا  و جانبازان و آزادگان و ایثارگران با به ثمر نشستن خون شهداست.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ۲۶۴۲ ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شعار «در راه فتح قله ایم» در سطح استان گیلان اجرا می شود، گفت: برنامه های هفته گرامیداشت دفاع مقدس در ۱۹ ناحیه، شهر و بخش با محوریت سه اصل نشاط آفرینی، امید آفرینی و ایمان افزایی در حوزه های فرهنگی، رزمی، ورزشی، شهدا و غیره تهیه و تدوین شده است.

منشوری برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس را رژه نیروهای مسلح در سطح استان همزمان با ۳۱ شهریور، اهدای لوازم‌التحریر به نیابت شهدا در مدارس، جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) و امام جعفرصادق(ع) در سطح استان گیلان عنوان کرد و افزود: برگزاری رزمایش فرهنگی با رمز عملیات «رهروان شهدا» با نام مبارک علی بن ابی طالب، دیدار با خانواده های شهدا از ۲۹ شهریور تا ۳۰ مهر در قالب رزمایش «رهروان شهدا» از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی تبیین هویت زن مسلمان با رویکرد نقش بانوان در دفاع مقدس از سوی بسیج جامعه زنان، ویزیت رایگان، یادواره زنان شهیده و ایثارگر، افتتاح مسکن مددجویی، آسفالت، آبرسانی، ‌یادواره شهدای تخریب و ۱۶۷ یادواره شهدا در سطح پایگاه و بخش و شهرستان، تجلیل از پیشکسوتان، رونمایی از سرود رسانه، مسابقات ورزشی در رشته های مختلف، برگزاری میز خدمت، نمایش میدانی جلوه های عاشقی در تالش، گلباران ۱۲۷۸ گلزار شهدا در سطح استان، ۱۰۰ نشست روشنگری سیاسی در سطح مساجد و محلات، روایتگری در صدا و سیما در ۶ شب، نواختن زنگ مقاومت و ایثار همزمان، اجلاسیه شهدا و تجلیل از مقام سرباز و اردوی راهیان پیشرفت برای دانش آموزان را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس برشمرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha