• پنجشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403062919102
  • خبرنگار : 50649

همزمان با هفته وحدت صورت گرفت؛

توزیع یک هزار سری جهیزیه میان زوج‌های جوان در فارس

توزیع یک هزار سری جهیزیه میان زوج‌های جوان در فارس

ایسنا/فارس همزمان با هفته وحدت و در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت پیامبر مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، آیین اهدای یک هزار جهیزیه و ۱۵۰ دستگاه کولر گازی امروز، ۲۹ شهریورماه در حافظیه شیراز برگزار شد.

این تعداد جهیزیه ویژه زوج‌های جوان و کولرهای گازی برای خانواده‌های نیازمند به همت بسیج سازندگی سپاه فجر تهیه و طی امروز و روزهای آتی توزیع می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: یکی از اقدامات خوبی که در بحث محرومیت‌زدایی انجام می‌شود، توزیع اقلام مورد نیاز میان نیازمندان است.

سردار سیدضیاءالدین حزنی، یکی از این اقلام را توزیع جهیزیه میان زوج‌های جوان اعلام کرد و افزود: در استان فارس تاکنون ۱۷ هزار و ۹۶ سری جهیزیه تهیه و توزیع شده است که البته در اجرای این کار کمیته امداد امام خمینی(ره) هم همکاری دارد.

وی با اشاره به نقش محرومیت‌زدایی کمیته امداد در کشور، این نقش را بسیار مهم و پررنگ دانست و افزود: بحمد الهی مردم ایران عزیز افراد نیک‌اندیشی هستند که در برهه‌های مختلف به یاری نیازمندان می‌شتابند. به عنوان مثال در بحث کمک‌های مؤمنانه در دوران کرونا مردم بسیار همکاری کردند که استان فارس هم در این زمینه بسیار سرآمد بود.

سردار هاشم جمالی مردم استان فارس را مردمی پای کار و خدم دانست و افزود: همدلی مسئولان استان فارس در کنار همکاری مردم، فعالیت‌های خوب نیک‌اندیشانه‌ای را رقم می‌زند.

وی با تأکید بر اینکه مردم فارس همواره در امور خیر پیشتاز و پیشگام هستند، گفت: استان فارس همواره در اقدامات خِیر مانند نذر رهایی (ویژه آزاد کردن زندانیان جرائم غیرعمد)، توزیع جهیزیه، بسته معیشتی و... رتبه برتر کشور را دارد.

جمالی در ادامه توزیع جهیزیه را گامی در راستای ازدواج آسان و تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت دانست و افزود: یکی از نکات مهم در تهیه این جهیزیه‌ها، استفاده از کالاهای داخلی است که این مسئله به رونق تولید و تحقق شعار سال هم کمک می‌کند.

علی‌اکبر طحان، مسئول بسیج سازندگی فارس در این برنامه گفت: این سری جهیزیه‌ها امروز در ۷ نقطه استان توزیع می‌شود

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha