• پنجشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403062919000
  • خبرنگار : 50177

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان:

ایستادگی آزادیخواهان جهان ناشی از حماسه بزرگ هشت سال دفاع مقدس است

ایستادگی آزادیخواهان جهان ناشی از حماسه بزرگ هشت سال دفاع مقدس است

ایسنا/لرستان سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: ایستادگی روزافزون آزادیخواهان جهان ناشی از حماسه بزرگ هشت سال دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان امروز ۲۹ شهریور در جمع خبرنگاران با تبریک ولادت حضرت رسول اکرم «صلی الله علیه و آله» و ولادت حضرت امام جعفر صادق «علیه السلام» و همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: برنامه های امسال هفته دفاع مقدس در کتابخانه های عمومی استان لرستان همزمان با سراسر کشور با شعار «در راه فتح قله ایم» برگزار می‌شود.

وی گفت: ایستادگی روزافزون آزادیخواهان جهان ناشی از حماسه بزرگ هشت سال دفاع مقدس است و ما امروز مسئولیت داریم آنچه را که در آن روز های حساس و پرمخاطره گذشت با همه ظرفیت های موجود به جامعه و نسل های آینده منتقل کنیم.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان با بیان اینکه فضای همه کتابخانه‌های عمومی استان در این هفته رنگ و بوی دفاع مقدس را دارد، تصریح کرد: متناسب با نامگذاری روزهای هفته دفاع مقدس، هدایت اعضاء به معرفی منابع با موضوع دفاع مقدس در نشست‌های کتاب‌خوان کتابخانه‌ای، بازنمایی منابع کتابخانه‌ها در موضوع دفاع مقدس از طریق برگزاری نمایشگاه کتاب، برپایی شب شعر دفاع مقدس در انجمن‌های ادبی، برپایی مراسم خاطره‌گویی و روایت‌گری دفاع مقدس برای اعضاء نوجوان و بزرگسال با حضور یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از برنامه‌های کتابخانه های عمومی در این هفته است.

سبزیان برگزاری برنامه‌ها را در سه سطح کتابخانه، شهرستان و استان عنوان کرد و ادامه داد: از جمله مهمترین فعالیت‌های این هفته می‌توان به غبارروبی مزار پاک و مطهر شهدای والامقام، بزرگداشت شهدای والامقام و ایثارگران سرافراز و تکریم خانواده‌های معزز آن‌ها، برگزاری مسابقات کتابخوانی، رونمایی و نقد و کتاب و ویژه برنامه های مخصوص کودکان اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha