• چهارشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403062818686
  • خبرنگار : 50649

مدیرکل صدا و سیمای فارس:

قالب‌های جذاب برای برنامه‌سازی‌های قرآنی در نظر گرفته شود

قالب‌های جذاب برای برنامه‌سازی‌های قرآنی در نظر گرفته شود

ایسنا/فارس مدیرکل صدا و سیمای فارس خواستار استفاده از قالب‌های جذاب و رویکردهای نو و خلاقانه در برنامه‌سازی‌های قرآنی شد.

امیر رئوف امروز، ۲۸ شهریورماه در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور و مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) گفت: باید با ارائه قالب‌های جذاب و رویکردهای نو و خلاقانه در جهت برنامه‌سازی‌های قرآنی گام برداشت تا ضمن معرفی الگوها و نمونه‌های موفق قرآنی تاثیرگذاری بر مخاطب در این حوزه افزایش یابد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزنده موسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) به جهت تربیت حافظان قرآن کریم از آمادگی رسانه ملی در استان برای پوشش مطلوب جشنواره تجلیل از ۴۷۰ حافظ قرآن موسسه بیت‌الاحزان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در بخش‌های مختلف حوزه‌های پیام خبر داد.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور و مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) نیز در این دیدار گفت: در بیست و یکمین جشنواره قرآنی تجلیل از حافظان کل و ۲۰ جز قرآن کریم پنج‌شنبه، ۲۹ شهریور ساعت ۷:۳۰ از ۴۷۵ حافظ قرآن تجلیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، افزود: در این جشنواره با عنوان جبرئیل امین از ۲۶۵ حافظ کل قرآن کریم و ۲۱۰ حافظ ۲۰ جز قرآن مجید از ۲۸ استان و ۱۱۷ شهرستان کشور که ۲۵۲ نفر آن‌ها آقایان و ۲۲۰ نفر بانوان هستند تقدیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه این حافظان از قشرهای مختلف جامعه هستند که در مدت یکسال موفق به حفظ قرآن کریم شده‌اند، گفت: تاکنون در مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، ۳ هزار و ۲۰۰ نفر حافظ کل و بیش از ۷ هزار نفر حافظ اجزای قرآن شده‌اند.

مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) ابراز امیدواری کرد: با همراهی و همکاری صدا و سیمای فارس مراسم تجلیل از حافظان قرآن کریم فردا به بهترین نحو ممکن از شبکه‌های مختلف رسانه ملی پوشش داده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha