• چهارشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403062818593
  • خبرنگار : 50225

رئیس پلیس راهور اهواز خبر داد

اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه ۳۱ شهریورماه در اهواز

اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه ۳۱ شهریورماه در اهواز

ایسنا/خوزستان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه مراسم رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریورماه در سطح شهر خبر داد.

سرهنگ سعید حسنوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای تامین امنیت ترافیکی شهروندان و تسهیل در آمد و شد مراسم رژه ۳۱ شهریور در اهواز، محدودیت‌های ترافیکی در روز شنبه (۳۱ شهریورماه) از ساعت ۰۱:۰۰ بامداد اعمال خواهد شد.

وی افزود: در این مدت از میدان پلیس به سمت میدان انقلاب مسیر شمال به جنوب و برعکس، بلوار شهید محمودوند نبش بلوار قدس مسیر جنوب به شمال، بلوار شهید محمودوند نبش کوی سلیم آباد، بلوار قدس مسیر شرق به غرب نبش بلوار شهید کیهانی، بلوار قدس دوربرگردان‌های قبل و بعد از دادسرای نظام و بلوار امام رضا(ع) غربی دوربرگردان نرسیده به بلوار محمودوند محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز گفت: همچنین از میدان انقلاب به سمت بلوار قدس از ورود خودروهای سنگین جلوگیری می‌شود و در حد فاصل بلوار قدس به میدان پلیس مسیر جنوب به شمال بعد از کوی شهید بهشتی و شهید میثمی محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به تعیین مسیرهای جایگزین در راستای روان‌سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان بیان کرد: کمربندی غرب از پلیس راه اهواز - اندیمشک به سمت عین ۲ و میدان انقلاب و برعکس، میدان انقلاب به سمت بلوار قدس مسیر جنوب به شرق،‌ بلوار شهید کیهانی مسیر جنوب به شمال،‌ بلوار مدرس غربی مسیر شرق به غرب و برعکس و بلوار انقلاب مسیر شرق به غرب و برعکس به عنوان مسیرهای جایگزین در نظر گرفته شده‌اند.

حسنوند گفت: از رانندگان می‌خواهیم نسبت به مدیریت سفر خود در ساعت‌های اجرای طرح ترافیک اقدام کنند و در صورت نیاز به تردد در محدوده اعلام‌شده، از مسیرهای جایگزین استفاده و پلیس را در تامین نظم و انضباط ترافیکی این مراسم یاری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha