• چهارشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403062818515
  • منبع : بازار

عرضه و پخش پمپ‌های آب فنسی در ایران آغاز شد

عرضه و پخش پمپ‌های آب فنسی در ایران آغاز شد

پمپ فنسی (FANCY) یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های بین‌المللی جهان است که در حوزه تولید انواع مختلف پمپ آب فعالیت دارد. این کمپانی فعالیت رسمی خود را از زمان تاسیس در شهر تایژو در استان ژجیانگ کشور چین آغاز کرده‌است و با تولید و عرضه پمپ های فنسی به همراه قطعات یدکی آن‌ها، به یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده پمپ آب جهان تبدیل شده‌است.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت فرات، محصولات متنوع و باکیفیت برند فنسی علاوه‌بر توزیع در بازار کشور چین به بسیاری از کشورهای دیگر دنیا نیز صادر می‌شوند. کشور ما جزو کشورهای واردکننده انواع پمپ‌های آب فنسی است. محصولات فنسی از طریق نمایندگی رسمی و انحصاری این شرکت در ایران و به همراه گارانتی و تضمین اصالت کالا به فروش می‌رسند. در این مطلب، ابتدا قصد داریم درباره کاربردهای پمپ فنسی صحبت کنیم و سپس به معرفی انواع مختلف پمپ های آب فنسی بپردازیم.

پمپ های فنسی چه کاربردهایی دارند؟‌

از مهم‌ترین کاربردهای انواع مختلف پمپ فنسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده در سیستم‌های آبیاری باغ‌ها
  • استفاده در سیستم‌های آبیاری زمین‌های کشاورزی
  • استفاده در خطوط لوله‌کشی برای تامین فشار موردنیاز آب
  • استفاده در ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری برای تامین فشار موردنیاز آب
  • استفاده در سیستم‌های تهویه مطبوع
  • استفاده در سیستم‌های آتش‌نشانی
  • استفاده در سیستم‌های تصفیه فاضلاب‌های صنعتی
  • استفاده در سیستم‌های تصفیه فاضلاب‌های شهری

و ...

به‌طورکلی، انواع مختلف پمپ فنسی به‌عنوان یکی از بهترین برندهای پمپ آب کاربردهای متنوعی دارند؛ اما ما در این مطلب، به معرفی همین چند مورد بسنده کرده‌ایم.

آشنایی با انواع مختلف پمپ های فنسی

پمپ‌هایی که توسط شرکت معتبر فنسی تولید می‌شوند، از تنوع بالایی برخوردارند و از طریق نماینده انحصاری و رسمی این شرکت در ایران نیز به فروش می‌رسند. در ادامه این بخش، به معرفی انواع پمپ فنسی پرداخته‌ایم.

پمپ خانگی فنسی

همان‌طورکه از نام پمپ‌های خانگی فنسی مشخص است، این نوع پمپ آب تولیدشده توسط شرکت فنسی کاربرد خانگی دارد. استفاده از این نوع پمپ در مجتمع‌های مسکونی فشار آب موجود در سیستم‌های لوله‌کشی ساختمان را افزایش داده و تقویت می‌کند. پمپ‌های خانگی فنسی دارای مدل‌های مختلفی هستند.

پمپ تجاری فنسی

نوع دیگری از پمپ‌ های فنسی که برای استفاده در مکان‌های تجاری و صنعتی تولید شده‌اند، پمپ‌های تجاری فنسی نام دارند. قدرت پمپ‌های تجاری به حدی زیاد است که می‌توانند سیالات مختلف به‌کاررفته در صنایع مختلف را با بالاترین حجم و فشار قابل ملاحظه‌ای جابه‌جا کنند. پمپ‌های تجاری فنسی نیز از تنوع بالایی برخوردار هستند و مدل‌های مختلف آن از طریق نمایندگی معتبر این برند در ایران نیز توزیع می‌شود.

عرضه و پخش پمپ‌های آب فنسی در ایران آغاز شد

پمپ سیرکولاتور فنسی

یکی از انواع پمپ‌های آب که در گروه پمپ‌های گریز از مرکز یا سانتریفیوژ قرار گرفته‌اند و توسط شرکت فنسی تولید می‌شوند، پمپ‌های سیرکولاتور نام دارند. این نوع پمپ در سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد و سیالاتی مانند آب سرد و آب گرم را به گردش درمی‌آورد. پمپ‌های سیرکولاتور فنسی در مدل‌های متنوعی تولید می‌شوند. مشتریان باتوجه‌به نیاز خود و نوع سیستم گرمایشی و سرمایشی خود می‌توانند یکی از مدل‌های این پمپ را از نمایندگی انحصاری فنسی در ایران خریداری کنند.

پمپ صنعتی فنسی

گروه دیگری از پمپ های فنسی که در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارند و برای جابه‌جایی و انتقال سیالات گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند، پمپ های صنعتی نام دارند. مدل‌های متنوعی از این پمپ در کمپانی فنسی تولید می‌شود و هر مدل می‌تواند سیالات به‌کاررفته در صنایع مختلف را با فشار و دبی موردنیاز جابه‌جا کند.

پمپ آتش‌نشانی فنسی

همان‌طورکه از نام این نوع پمپ مشخص است، برای استفاده در سیستم‌های اطفاء حریق آتش‌نشانی کاربرد دارد. این نوع پمپ فشار بالای موردنیاز آب برای خاموش‌ کردن آتش را تامین می‌کند. استفاده از این پمپ در سیستم‌های اطفاء حریق به مهار سریع آتش و جلوگیری از پیش‌روی آتش‌سوزی به سایر نقاط کمک زیادی می‌کند. پمپ‌های آتش‌نشانی فنسی نیز مانند سایر محصولات این شرکت در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. برای خرید مدل مدنظر خود باید به نماینده رسمی و انحصاری فنسی در ایران مراجعه کنید.

پمپ شناور فنسی

نوعی از پمپ‌ های فنسی که در گروه پمپ‌های آب مستغرق یا غوطه‌ور قرار دارند، پمپ‌های شناور فنسی هستند. این نوع پمپ ساختاری عمودی دارد و در چاه‌ها و مخازن مورد استفاده قرار می‌گیرد. مدل‌های مختلف پمپ‌های شناور در جابه‌جایی و انتقال سیالات کاربرد زیادی دارند. طراحی و تولید پمپ‌های شناور فنسی به‌گونه‌ای است که به حالت غوطه‌ور در داخل آب قرار می‌گیرد و خنک‌سازی الکتروموتور آن نیز از طریق آب انجام می‌شود. در نمایندگی انحصاری فنسی در ایران می‌توان به مدل‌های مختلفی از این نوع پمپ دسترسی داشت.

پمپ چاه فنسی

این نوع از پمپ‌های آب فنسی برای استفاده در چاه‌های آب طراحی و تولید شده‌اند و در صنایع مختلف ازجمله صنعت کشاورزی کاربرد زیادی دارند. پمپ‌های چاه با استفاده از نیروی گریز از مرکز خود، آب چاه‌های آب را تخلیه می‌کنند. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد پمپ‌های چاه فنسی می‌توان به مواردی مانند توان و مکش بالا و هدایت آب با فشار مناسب از اعماق چاه به بیرون اشاره کرد. مشتریان برای خرید مدل‌های مختلف پمپ‌های چاه باید به نمایندگی انحصاری این برند در ایران مراجعه کنند.

پمپ استخری فنسی

یکی از پمپ‌های سیرکولاتور فنسی که برای تصفیه و پاک‌سازی آب استخر طراحی و تولید شده‌اند، پمپ‌های استخری فنسی نام دارند. این گروه از پمپ های فنسی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین تجهیزات موردنیاز در سیستم‌های فیلتراسیون در تصفیه و پاک‌سازی آب استخر نقش بسیار زیادی دارند و آلودگی‌ها و ناخالصی‌های موجود در آب استخر را حذف می‌کنند. پمپ‌های استخری فنسی آب استخر را به گردش درمی‌آورند تا راکد نماند. مدل های مختلف پمپ های استخری در نمایندگی انحصاری فنسی به فروش می‌رسند.

عرضه و پخش پمپ‌های آب فنسی در ایران آغاز شد

خرید پمپ های فنسی از شرکت فرات

در این مطلب، راجع‌به پمپ های فنسی به‌عنوان یکی از بهترین برندهای تولیدکننده پمپ آب صحبت کردیم و انواع مختلف پمپ‌های این برند شامل پمپ خانگی، پمپ تجاری، پمپ سیرکولاتور، پمپ صنعتی، پمپ آتش‌نشانی، پمپ شناور، پمپ چاه و پمپ استخری را معرفی کردیم. محصولات برند فنسی به دلیل کیفیت و کارایی بسیار بالا در تمام نقاط جهان ازجمله ایران طرفداران زیادی دارند. برای خرید پمپ فنسی موردنیاز خود با بهترین قیمت، به همراه گارانتی و تضمین اصالت کالا به سایت شرکت فرات نمایندگی انحصاری و رسمی فنسی در ایران مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha