• چهارشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403062818489
  • خبرنگار : 50040

بازرس کل گیلان مطرح کرد

ورود جدی بازرسی به نحوه هزینه کرد سال‌های اخیر در فاضلاب و پسماند

ورود جدی بازرسی به نحوه هزینه کرد سال‌های اخیر در فاضلاب و پسماند

ایسنا/گیلان بازرس کل گیلان گفت: از سالیان گذشته برای بحث زباله و فاضلاب بودجه های گوناگونی اختصاص داده شده و قطعا بازرسی کل استان نسبت به هزینه کردهای سال‌های اخیر در بحث پسماند و فاضلاب مطالبه خواهد کرد.

احمد آقایی امروز، ۲۸ شهریورماه طی سفر به شهرستان ماسال و پیگیری پروژه ها و طرح های نیمه تمام این شهرستان که با حضور چند تن از مدیران کل دستگاه ها همراه بود، دغدغه مدیران را که مشکلات و چالش های روی هم انباشته شده این شهرستان است، دغدغه مردم نیز دانست و اظهار کرد: این یک فرصت است که از حضور مدیران کل استانی در شهر ماسال باید استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه دکه های مسیر بام سبز و مسیرهای ییلاقی باید ساماندهی شود، گفت: باید شهرداری طرح مورد نظر خود را ارائه دهد تا با کمک منابع طبیعی در اختیار افراد واجد شرایط محلی قرار بگیرد و باعث رونق در زندگی افراد و کاهش فقر در منطقه شود.

ورود جدی بازرسی به نحوه هزینه کرد سال‌های اخیر در فاضلاب و پسماند

بازرس کل گیلان ضمن اشاره به اینکه در بحث زباله باید فرهنگ‌سازی شود، افزود: در استان ما از سالیان گذشته برای بحث زباله و فاضلاب بودجه های گوناگونی اختصاص داده شده است، اما اتفاق خاصی نیفتاده و قطعا بازرسی کل استان نسبت به هزینه کردهای سال‌های اخیر در بحث پسماند و فاضلاب مطالبه خواهد کرد.

آقایی درخصوص نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت در این شهرستان نیز تصریح کرد: ما در این استان مشکل زمین داریم، اما باید با همین شرایط هم به اجرای طرح های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت کمک کنیم.

وی ادامه داد: سد لاستیکی شهرستان ماسال هم با مساعدت آب منطقه‌ای ظرف چهار تا پنج ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

ورود جدی بازرسی به نحوه هزینه کرد سال‌های اخیر در فاضلاب و پسماند

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha