• چهارشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403062818370
  • خبرنگار : 50649

شهردار شیراز:

مدیریت شهری جبهه اصلی خدمت‌رسانی به‌منظور ایجاد رضایتمندی مردم است

مدیریت شهری جبهه اصلی خدمت‌رسانی به‌منظور ایجاد رضایتمندی مردم است

ایسنا/فارس شهردار شیراز با اشاره به اهمیت کسب رضایت مردم، شهرداری را جبهه اصلی خدمت‌رسانی به‌منظور ساختن شهری درخور شهروندان و ایجاد رضایتمندی مردم دانست.

جلسه شورای معاونین شهرداری شیراز  امروز، ۲۸ شهریورماه با حضور جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس، محمود صفایی رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر و جمعی معاونین و مدیران شهرداری شیراز و سپاه فجر فارس برگزار شد.

شهردار شیراز که ریاست دو کمیته تبلیغات، فضاسازی و برگزاری دومین کنگره ملی ۱۵۰۰۰ شهید فارس را بر عهده دارد، در این جلسه به تشریح اقدامات انجام‌شده در این حوزه پرداخت.

محمدحسن اسدی همچنین به بهره‌برداری از پروژه بزرگ‌مقیاس محور شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی هم‌زمان با برگزاری این کنگره ملی که محور جنوبی آن در دهه فجر گذشته به افتتاح رسیده بوده، اشاره و اعلام کرد: این ابر پروژه که نقش بسزایی در کاهش و تسهیل ترافیک در محور شمال- غربی شیراز است، در راستای بسته ۱۰۰ همتی افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهرداری شیراز است.

وی با بیان اینکه باید در مسیر شهدا گام برداریم، گفت: شهرداری جبهه اصلی خدمت‌رسانی به‌منظور ساختن شهری در خور شهروندان و ایجاد رضایت‌مندی مردم است که با تلاش شبانه‌روزی سعی خواهیم کرد تا این خدمت‌رسانی را با تلألؤ یاد شهدا گره بزنیم.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس و دبیر اجرایی دومین کنگره ملی شهدای استان فارس  نیز که در این جلسه حضور داشت، به بررسی اقدامات مدیریت شهری در راستای برگزاری دومین کنگره بزرگ ۱۵۰۰۰ شهید فارس پرداخت.

سرتیپ هاشم جمالی با  تقدیر از اقدامات مدیریت شهری ۲ کمیته تبلیغات، فضاسازی و برگزاری دومین کنگره ملی ۱۵۰۰۰ شهید فارس ابراز امیدواری کرد: با همدلی و هم‌افزایی صورت گرفته، شاهد برگزاری کنگره‌ای در شأن شهدا باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
دیروز ۱۴:۵۶

با سلام و احترام ۲ ماه شهرداری مانع درآمد ۳۵ خانواده شده که از طریق دستفروشی نان به سر سفره میبردن.ممنون میشیم پیگیر بشید