• چهارشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۰
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403062817999
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

مدیر عامل شرکت گاز استان:

۱۳۰ روستای سیستان و بلوچستان گازدار هستند

۱۳۰ روستای سیستان و بلوچستان گازدار هستند

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر عامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر تعداد ۱۳۰روستا در سطح شهرستان های اسماعیل آباد، خاش، بمپور، محمدان، ایرانشهر و منطقه ی سیستان گازدار هستند و گازرسانی به سایر روستاهای استان نیز همزمان با گازرسانی به شهرها صورت می‌پذیرد.

میرشکاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر از مجموع ۵۵ شهر استان ۱۳شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار و عملیات گازرسانی به ۲۰ شهر دیگر آغاز شده است و این در حالی است که مراحل طراحی و پیمانسپاری عملیات گازرسانی به ۲۲ شهر باقیمانده نیز در حال انجام می باشد که پیش بینی می شود عملیات اجرایی در این شهرها نیز به‌زودی شروع شود.

مدیر عامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان همچنین افزود: در بخش صنایع عمده هم اکنون چهار نیروگاه استان شامل نیروگاه گازی زاهدان، گازی بمپور، بخار ایرانشهر و سیکل ترکیبی چابهار گازدار هستند که علاوه بر موارد مذکور کارخانه سیمان سیستان و سیمان خاش از این موهبت بهره مند هستند و در بخش صنایع جزء نیز گازرسانی به صنایع مستقر در شهرک های صنعتی زاهدان (جاده میرجاوه) ، شهرک صنعتی کامبوزیا زاهدان، شهرک صنعتی کارگاهی زاهدان و شهرک صنعتی ایرانشهر صورت پذیرفته است.

وی با بیان این مطلب که تامین سوخت پایدار و ایمن جهت مردمان شریف استان اولویت و مهمترین رسالت این شرکت است، گفت: در حال حاضر تعداد ۱۵۵ هزار و۹۷۶خانوار شهری و ۴هزار و ۲۱۷ روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند که این رقم روزانه در حال افزایش است و این در حالی است که طبق پیش‌بینی های صورت گرفته در نهایت بیش از ۷۰۰ هزار مشترک شهری و روستایی در کل استان پهناور سیستان و بلوچستان از این انرژی پاک بهره مند خواهند شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان همچنین گفت: در مسیر خدمت رسانی نقش کلیدی دستگاه های نظارتی از قبیل دیوان محاسبات بر فعالیت‌های این شرکت بر کسی پوشیده نیست و برآنیم تا با کمک و رهنمودهای راهگشای آنان ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه نقاط ضعف احتمالی را به قوت تبدیل کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
دیروز ۱۱:۳۲

شهرستان هیرمند دوست محمد تاکی علمک گذاری وکاز شهری در منازل اجرا میشه

avatar
دیروز ۱۶:۵۴

ماساکنین سیادک ۵کیلومتر با شهر زاهدان فاصله داریم هنوز گاز شهری نداریم

avatar
دیروز ۱۷:۰۰

اره گاز دارن ولی گاز گشی نیستند جون پول برای گاز گشی ندارن باید 15میلیون بدن که بتوانند از گاز استفاده کنند تواین وضعیت کسی نمی‌تواند بده