• سه‌شنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403062717687
  • خبرنگار : 50188

۶۰۰۰ دانش‌آموز کلاس‌اولی شهرستان رفسنجان سر کلاس رفتند

۶۰۰۰ دانش‌آموز کلاس‌اولی شهرستان رفسنجان سر کلاس رفتند

ایسنا/کرمان دانش‌آموزان کلاس اولی رفسنجانی امروز ۲۷ شهریورماه چند روز مانده به آغاز سال تحصیلی با حضور در مدارس، اولین روز ورود به بوستان علم و دانایی را جشن گرفتند.

حدود ۶ هزار شکوفه رفسنجانی امروز زودتر از دیگر دانش آموزان به مدرسه آمده‌اند تا با فضای مدرسه و معلمان خود آشنا شوند و نقطه آغاز علم آموزی را جشن گرفته و خاطره شیرینی برای همه عمر رقم بزنند.

در مدرسه دبستان پسرانه هیئت امنایی امام سجاد(ع) جشن شکوفه‌ها با حضور دانش‌آموزان و مادرانشان، ‌مسئولین شهرستان اعم از فرماندار، رئیس آموزش و پرورش شهرستان و معاون ابتدایی این نهاد، رئیس شورای اسلامی شهررفسنجان، رئیس پلیس راهور و دیگر مسئولین به همراه اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برپا شد.

حسین شفیعی رئیس آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان ضمن تبریک ماه ربیع‌الاول، هفته وحدت و میلاد با سعادت رسول گرامی اسلام و نیز میلاد امام صادق(ع) اظهار کرد: بیش از ۶۰ هزار دانش آموز در مدارس رفسنجان به علم و تحصیل مشغولند که از این تعداد حدود ۶ هزار نفر دانش‌آموز کلاس اولی هستند.

وی افزود: این نوآموزان امروز در محیطی قرار می‌گیرند که اگر به طور صحیح تربیت شوند به گل‌های خوش‌بو تبدیل می‌شوند اما اگر به آن‌ها توجه نشود و خوب مراقبت نشوند در آینده جامعه دچار آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

شفیعی نقش والدین را در کمک به تربیت خوب بچه‌ها یادآور شد و بیان کرد: نقش مدارس مکمل نقش خانواده‌هاست و حضور و همراهی خانواده‌ها در مدرسه و شرکت در جلسات اولیا و مربیان در رشد و تربیت صحیح فرزندان مفید و موثر خواهد بود.

وی ورود شکوفه‌های علم و دانش به محلی که برای یادگرفتن و آموزش تدارک دیده شده را تبریک گفت و این امر را  برای همگان ‌و به‌ویژه خانواده‌ها شادی آفرین دانست.

۶۰۰۰ دانش‌آموز کلاس‌اولی شهرستان رفسنجان سر کلاس رفتند

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha