• سه‌شنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403062717509
  • خبرنگار : 71516

در واکنش به کشتار البریج

مقاومت فلسطین: مردم ما تسلیم دشمن نخواهند شد

مقاومت فلسطین: مردم ما تسلیم دشمن نخواهند شد

گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن محکوم کردن کشتار امروز در اردوگاه البریج، تأکید کردند مردم فلسطین تسلیم دشمن صهیونیستی نخواهند شد.

به گزارش ایسنا، دفتر اطلاع‌رسانی کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای تأکید کرد: کشتار هولناک و هدف قرار دادن منازل غیرنظامیان بی گناه در اردوگاه البریج توسط رژیم صهیونیستی تأکیدی بر ادامه جنگ نسل کشی از سوی کابینه جنایتکار و افراطی این رژیم است.

طبق گزارش سما، در بیانیه این دفتر آمده است: جنایت هولناک اردوگاه البریج بدون حمایت کامل دولت آمریکا که شریک تجاوز علیه ملت ما است، انجام نمی‌شد. مردم ما تسلیم دشمن نخواهند شد. این کشتارهای هولناک نشان دهنده شکست ارتش رژیم صهیونیستی و ناکامی و ورشکستگی آن‌ در برابر پایداری ملت ما و شجاعت مقاومت است.

در این بیانیه تأکید شده است: ما خواهان تشدید و گسترش مقاومت در کرانه باختری و قدس و اراضی اشغالی۱۹۴۸ هستیم تا این دشمن جنایتکار نازی و رهبران آن بهای جنایت‌ها و کشتارهایی را که علیه مردم ما انجام می‌دهند، بپردازند.

جنبش مجاهدین فلسطین در بیانیه‌ای سکوت بین المللی و عربی در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه به ویژه اردوگاه البریج را که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها تن منجر شد، محکوم کرد.

این جنبش تأکید کرد: دولت آمریکا شریک دشمن صهیونیستی در تمام جنایت‌های وحشیانه علیه ملت ما است. ما خواهان تشدید رویارویی با دشمن هستیم.

پیش از این سخنگوی دفاع مدنی در غزه گفت: اشغالگران کشتار جدیدی را در اردوگاه آوارگان البریج در مرکز نوار غزه مرتکب شدند. ما از صلیب سرخ بین‌المللی می‌خواهیم تا قبل از اینکه خیلی دیر شود، برای هماهنگی فوری ورود کادر ما به منطقه برای نجات افراد زنده اقدامی بکند.

وی ادامه داد: پیکر چهار شهید از جمله یک کودک بر اثر بمباران منازل دشمن در منطقه شرق اردوگاه البریج پیدا شد و ده‌ها تن در زیر آوار گرفتار هستند. در نتیجه بمباران خانه خانواده‌های الترتوری و ابوشوقه در اردوگاه آوارگان البریج، دست کم ۲۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و علاوه آن ده‌ها نفر زیر آوار گرفتار شده‌اند.

این سخنگو افزود: برآوردها حاکی از آن است که حدود ۵۰ نفر در خانه‌های مورد هدف در شرق البریج هستند. اشغالگران اسرائیل ساختمان حجازی در اردوگاه آوارگان البریج را هم هدف قرار دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha