• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۹:۲۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403062616962
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

کاروان تجهیزات آموزشی و هنرستانی با یاد شهدا به مناطق آذربایجان شرقی راهی شد

کاروان تجهیزات آموزشی و هنرستانی با یاد شهدا به مناطق آذربایجان شرقی راهی شد

ایسنا/آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور به صورت ارتباط زنده تصویری با مقام عالی وزارت آموزش و پرورش در استان خراسان رضوی و با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، چهارمین کاروان تجهیزات آموزشی و هنرستانی به نواحی و مناطق استان راهی شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در این آیین، جزئیات ارسال چهارمین کاروان تجهیزات آموزشی و هنرستانی به نواحی و مناطق استان آذربایجان شرقی تشریح کرده و گفت: امروز به یمن تلاش‌های شبانه‌روزی همکارانم در اداره‌کل نوسازی مدارس استان، چهارمین کاروان تجهیزات آموزشی و هنرستانی تقدیم به شهدای استان، به نواحی و مناطق آذربایجان شرقی راهی شد.

فرهاد فرهودی همچنین مطرح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳، تجهیزات آموزشی و هنرستانی با اعتباری بالغ بر ۸۱ میلیارد تومان به نواحی و مناطق آموزشی استان آذربایجان شرقی ارسال شده که ۲۰ میلیارد تومان این تجهیزات در قالب ۱۵ کامیون شامل از محل انبار اداره‌کل نوسازی مدارس استان در قالب کاروان تجهیزات آموزشی به منطاق مختلف استان به ویژه مناطق محروم ارسال شد.

وی با بیان این که ما در اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی بر این باوریم که تقویت فنی و تخصصی هنرستان‌های کشور و استان، نقطه عطفی برای ترسیم آینده‌ای درخشان برای کشور و استان است، مطرح کرد: تربیت دانش آموزانی شکوفا و با فرهنگ و توانمند از لحاظ فنی، می‌تواند در کاهش مشکلات اشتغال و آینده اقتصادی کشور بسیار موثر واقع شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش همکاران در این اداره‌کل، بیان کرد: امیدواریم تا با ارسال این تجهیزات و ادامه این روند، شاهد کاهش مشکلات تجهیزاتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان و مدارس باشیم که همه این اقدامات در سایه تلاش‌های همکارانم در اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان موثر خواهد بود چرا که این سنگرسازان بی‌سنگر، به صورت شبانه‌روزی و گمنام در عرصه مدرسه‌سازی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha