• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403062616829
  • خبرنگار : 50348

سرمربی الواحدات اردن:

امیدواریم برابر سپاهان امتیاز بگیریم

امیدواریم برابر سپاهان امتیاز بگیریم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتبال الواحدات اردن گفت: تیمی که می‌خواهد قهرمانی آسیا را کسب کند، باید از ابتدای فصل آموزش‌های لازم را کسب کرده باشد. ما نیز تمرین‌ها را انجام دادیم این آمادگی‌ را داریم، امید داریم بتوانیم امتیاز خوبی در این بازی بگیریم.

به گزارش ایسنا، رأفت علی، عصر امروز (۲شنبه، ۲۶ شهریور ماه) در نشست خبری پیش از تقابل تیم‌های فوتبال سپاهان و الواحدات در لیگ سطح دو آسیا در خصوص وضعیت کلی تیمش، اظهار کرد: ان شاءالله گروه فنی بتواند مسؤولیت خودش را انجام دهد. فوتبالیست‌های پیشکسوت نیز ما را همراهی کردند. امید داریم بتوانیم امتیاز خوبی در این بازی بگیریم، سختی‌های زیادی هست. ان‌شاءالله بتوانیم براین سختی‌ها غلبه کنیم و نتیجه بگیریم.

او با بیان اینکه ۸ روز فرصت داشتیم تا برای مسابقات آسیایی آماده شویم، افزود: امیدواریم تیم اردن بتواند در بازی قهرمانان آسیا نتیجه خوبی را بگیرید، از لحاظ روحیه تیم ما در وضعیت خوبی است. تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم قهرمانی را کسب کنیم و هواداران هم در ورزشگاه حمایت لازم را انجام دهند.

سرمربی الوحدات ادامه داد: دروضعیت خوبی هستیم و هیچگونه مصدومیتی در تیم نداریم. تیم در آمادگی کامل است، سقراط نیز از لحاظ وضعیت بدنی و فنی در وضعیت خوبی قرار دارد وان‌شاءالله بتواند به همراه تیم نتیجه خوبی بگیریم.

او تاکید کرد: تیمی که می‌خواهد قهرمانی آسیا را کسب کند باید از ابتدای فصل آموزش‌های لازم را کسب کرده باشد، ما نیز تمرین‌ها را انجام دادیم و این آمادگی‌ را داریم، چه در سطح قاره آسیا وچه سطح‌های محلی دیگر در وضعیت بسیار خوبی هستیم. با باشگاه‌های بسیار بزرگی بازی و تمرین کردیم و ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه مطلوب را داشته باشیم‌.

سرمربی نماینده اردن یادآور شد: راز موفقیت یک تیم تعهد واجرای کامل دستورات کامل تیم فنی، سرمربی و اخلاق‌مداری در میدان بازی است، ان‌شاءالله بتوانیم بدون هیچگونه مصدومیت یا مورد خاصی یا کارت قرمز بازی را به نحو احسن انجام دهیم و بازیکن‌های ذخیره هم پیش‌بینی کردیم و آن‌ها هم در آمادگی‌ کاملی هستند. ان شاءالله کاری که ما انجام می‌دهیم موفقیت‌آمیز خواهد بود، اگر بتوانیم فرصت داشته یا بسازیم یعنی نتیجه قطعی خواهیم داشت.

او با بیان اینکه باشگاه الوحدات از آمادگی بسیار خوبی دارد، اراده قوی، اخلاق‌مداری، تعهد و یقین به پیروزی را از ویژگی‌های تیمش دانست و گفت: تیم فنی و همچنین بازیکنان تیم الوحدات دارای پتانسیل‌های زیادی هستتد و این می‌تواند برای ما نتیجه‌بخش باشد؛ باشگاه الوحدات یک‌ تیم دسته جمعی هست و همه باهم کار می‌کنند، چه بازیکنان و چه تیم فنی و مهم‌ترین چیز فوتبال این هست که شانس شما را یاری کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha