• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403062616818
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

دانشگاه پیام نور استان آماده همکاری با جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد است

دانشگاه پیام نور استان آماده همکاری با جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری نشست مشترکی، تعامل بین رئیس دانشگاه پیام‌نور استان و رئیس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش می‌یابد.

صاحب سروش فر، رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: جهاددانشگاهی این استان در زمینه های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی و اشتغال فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه آماده همکاری بیش از پیش با دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم، افزود: درصورت همکاری دانشگاه پیام نور، دفتر جهاد دانشگاهی در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان ایجاد و راه اندازی می شود.

سروش فر تصریح کرد: جهاد دانشگاهی چند ماموریت از جمله گیاهان دارویی در استان دارد، بیان کرد: کارخانه تولید سموم گیاه پایه و آنتی بیوتیک‌های دامی با استفاده از عصاره گیاهان دارویی از سال عملیات اجرایی آن ۹۱ شروع شد و قرار است با بهره برداری از این کارخانه ۵ محصول آنتی بیوتیک و ۵ سم تولید شود که هم اکنون حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بدلیل کمبود اعتبار بلاتکلیف مانده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۲۰میلیارد تومان اعتبار جهت افتتاح و راه اندازی این طرح شاخص دانش بنیان و صادراتی که می تواند ارزآور برای کشور باشد، نیاز است.

سروش فر تصریح کرد: با افتتاح و راه اندازی این طرح برای ۳۸ نفر بصورت مستقیم و حدود ۴۰۰ نفر غیرمستقیم شغل ایجاد می شود.

وی ادامه داد: مرکز آنالیز، تشخیص و بسته بندی عسل جهاد دانشگاهی در حال فعالیت است که بخاطر خرید و مصرف عسل اصل توسط مردم و جلوگیری از عسل تقلبی راه اندازی شده و این مرکز دارای آزمایشگاه و فروشگاه است و هم اکنون مرجع عسل در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد مرکز عسل جهاد دانشگاهی است.

دانتشگاه پیام نور استان آماده همکاری با جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد است

همچنین ارسلان بی نیاز، رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این نشست گفت: جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف بخصوص آموزشی، فرهنگی و پژوهشی فعالیت‌های و خدمات خوبی را در سطح کشور و استان ارائه کرد.

وی افزود: دانشگاه پیام نور دارای ظرفیت‌های علمی و آموزشی در سطح استان است که می تواند در توسعه استان موثر باشد.

بی نیاز از پذیرش دانشجو در سه کد رشته مقطع کارشناسی ارشد شامل یک رشته حقوق خصوصی در واحد دهدشت و دو رشته آب و هواشناسی گرایش تغییر اقلیم و اقتصاد محیط زیست در واحد یاسوج خبر داد و عنوان کرد: رویکرد در دانشگاه پیام نور توجه به کیفیت است.

به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد آماده همکاری و تعامل در زمینه های مختلف بخصوص آموزشی و پژوهشی با جهاد دانشگاهی استان هستیم.

دانتشگاه پیام نور استان آماده همکاری با جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد است

دانتشگاه پیام نور استان آماده همکاری با جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد است

دانتشگاه پیام نور استان آماده همکاری با جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha