• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403062616816
  • منبع : بازار

راهنمای استفاده از سفر کارت علی بابا

راهنمای استفاده از سفر کارت علی بابا

یک کارت اعتباری کوچک و جمع‌وجور که بتوان از آن برای خرید بلیط یا رزرو هتل و تور استفاده کرد. این جمله کوتاه، ایده اصلی طراحی و تولید سفر کارت را به خوبی نشان می‌دهد. سفر کارت‌ها شبیه به کارت‌های اعتباری هستند؛ با این تفاوت که شما در استفاده از اعتبار آن محدودیت‌هایی دارید.

به گزارش ایسنا به نقل از علی بابا، در واقع فقط می‌توانید از آن برای مسافرت رفتن استفاده کنید و چه چیزی از این جذاب‌تر که هدیه‌ای با این ویژگی بگیرید. از زمان فروش سفر کارت‌های علی بابا بسیاری از سازمان‌ها علاقه خود را به خرید آن‌ها به‌عنوان هدایای سازمانی نشان دادند. ما هم ویژگی‌های جذاب دیگری را برای سفر کارت‌ها در نظر گرفتیم تا خریداران رضایت بیش‌تری داشته باشند. اگر درباره این ویژگی‌ها کنجکاوید و می‌خواهید نحوه استفاده از سفر کارت علی ‌بابا را بدانید؛ با ما همراه شوید.

با سفر کارت علی بابا ارزان سفر کنید.

اگر برای اولین بار سفر کارت علی بابا را هدیه گرفته‌اید اما نمی‌دانید چگونه از آن استفاده کنید؛ نگران نباشید. نحوه استفاده از سفر کارت علی‌ بابا بسیار آسان است. قبل از هر چیز باید بدانید که با اعتبار سفر کارت می‌توانید هر نوع خدماتی که در سایت علی بابا ارائه می‌شود را بخرید. برای مثال بلیط قطار بخرید یا تور رزرو کنید. برای اطلاعات بیشتر نیز میتوانید به این لینک https://shorturl.at/7vjAl مراجعه کنید.

در گام اول برای استفاده از سفر کارت باید وارد سایت علی بابا شوید. خدمت موردنیازتان را انتخاب کنید. برای مثال می‌خواهید یک بلیط رفت‌وبرگشت از تهران به شیراز بخرید. زمان سفر و تعداد بلیط موردنیازتان را انتخاب کنید. لیستی از پروازهای خالی به شما نشان داده خواهد شد. با انتخاب یکی از آن‌ها وارد صفحه‌ای می‌شوید که باید اطلاعات شخصی خودتان را وارد کنید.

راهنمای استفاده از سفر کارت علی بابا

پس از تکمیل این فرم به صفحه ثبت نهایی و پرداخت هدایت می‌شوید. در این قسمت کادری برای وارد کردن کد خرید محرمانه سفر کارت وجود دارد. این کد را در محل موردنظر وارد کنید تا به اندازه اعتبارتان تخفیف بگیرید. اگر هم میزان اعتبار سفر کارت شما بیش‌تر از مبلغ بلیط پرواز بود می‌توانید از آن در سفرهای بعدی‌تان استفاده کنید. استفاده از سفر کارت علی بابا به همین سادگی است.

بااین‌حال اگر در طی انجام این مراحل دچار مشکل شدید یا سؤالی درباره سفر کارت‌های علی بابا دارید می‌توانید با شماره پشتیبانی 43900000 – 021 تماس بگیرید. نکته مهم دیگر اینکه امکان نقد کردن اعتبار سفر کارت وجود دارد و فقط می‌توانید با استفاده از آن‌ خدمات شرکت سفرهای علی بابا را بخرید.

ویژگی‌های سفر کارت علی بابا

در بخش قبل با نحوه استفاده از سفر کارت علی ‌بابا آشنا شدید؛ اما چرا سفر کارت‌های علی بابا محبوبیت زیادی دارند؟ آیا سفر کارت می‌تواند انتخاب خوبی به‌عنوان هدیه سازمانی باشد؟ در این بخش ویژگی‌های سفر کارت با هم بررسی خواهیم کرد تا با دلایل محبوبیت این کارت شگفت‌انگیز بیش‌تر آشنا شوید.

خرید آنلاین سفر کارت

اگر می‌خواهید برای کارمندان، شرکای تجاری یا سایر مدیران سازمانتان سفر کارت بخرید می‌توانید این کار را به‌صورت غیرحضوری و آنلاین انجام دهید. در سایت علی بابا بخشی برای سفارش سفر کارت وجود دارد. اطلاعات خود را در این قسمت وارد ‌کنید و منتظر تماس کارشناسان فروش بمانید.

راه دیگر نیز ارسال ایمیل درخواست سفر کارت به ایمیل آدرس safarcard@alibaba.ir است. پس از ارسال ایمیل، کارشناسان فروش ما با شما تماس می‌گیرند تا اطلاعات لازم برای سفارش سفر کارت را در اختیارتان قرار دهند. این ویژگی بسیار خوب باعث شده که شما بتوانند به راحتی سفر کارت‌های موردنیاز خود را سفارش دهید.

سقف اعتبار نامحدود

میزان اعتبار سفر کارت به بودجه شما بستگی دارد. هیچ محدودیت و سقفی بابت اعتبار سفر کارت‌ها وجود ندارد و شما می‌توانید سفر کارت‌هایی با اعتبار چند صد هزار تومان تا چند ده میلیون تومان تهیه کنید. اگر بودجه محدودی در اختیار دارید هم می‌توانید برای دریافت مشاوره با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید. آن‌ها شما را برای انتخاب میزان اعتبار سفر کارت‌ها راهنمایی خواهند کرد.

راهنمای استفاده از سفر کارت علی بابا

امکان سفارشی‌سازی

کسانی که در تعداد بالا سفر کارت‌های علی بابا را سفارش می‌دهند از خدمات ویژه‌ای برخوردار خواهند شد. یکی از این خدمات امکان سفارشی‌سازی سفر کارت‌ است. این افراد می‌توانند سفارش‌های خود را با لوگوی سازمانی و نام گیرندگان ثبت کنند. همچنین امکان ارائه کدهای سفر کارت به شکل یک فایل اکسل هم وجود دارد. به کمک این فایل می‎توانید کدهای سفر را راحت‌تر در سیستم اداره یا سازمان خود ثبت کنید. ناگفته نماند که سفر کارت‌ها فقط مخصوص سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی هستند و امکان فروش سفر کارت به اشخاص وجود ندارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha