• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403062616756
  • خبرنگار : 50673

استاندار هرمزگان:

تقویت وحدت تنها گذرگاه عبور از مشکلات دست ساخته‌ی جبهه کفراست

تقویت وحدت تنها گذرگاه عبور از مشکلات دست ساخته‌ی جبهه کفراست

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان در جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام، تقویت وحدت و برابری را گذرگاه امنی برای عبور از سد مشکلات دست ساخته‌ی جبهه کفر برشمرد.

 جشن میلاد سراسر نور رسول گرامی اسلام(ص) و آغاز هفته وحدت به میزبانی جامعه اهل سنت هرمزگان با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، آیت الله محسن ابراهیمی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس، فرماندهان نظامی و انتظامی، علمای شیعه و سنی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در مسجد جامع اهل سنت بندرعباس برگزار شد.

مهدی دوستی در این آیین تنها راه توصیف رسول گرامی اسلام(ص) را از طریق عشق دانست و گفت: لازمه الگوگیری از رسول گرامی اسلام(ص) معرفت است و اگر به این معرفت دست پیدا کردیم موفق خواهیم شد در تمام امور خود را به رسول گرامی اسلام(ص) نزدیک کنیم.

وی ضمن گرامیداشت هفته وحدت افزود: هفته وحدت یادگار و ابتکار مبارک امام خمینی(ره) است که با توجه به نگاه عمیق ایشان نامگذاری شده و امروز راهگشای بسیاری از مشکلات جوامع اسلامی است.

دوستی سخن گفتن از وحدت در طول یک هفته از سال را ناکافی دانست و گفت: باید تلاش کنیم که وحدت را در طول سال عینیت ببخشیم چرا که امروز جهان اسلام و به ویژه مردم غزه و مردم کرانه باختری به وحدت مسلمانان نیاز دارند.

دوستی تأکید کرد: امروز همه ما در سراسر جهان شاهد بد رفتاری‌هایی با مسلمانان هستیم از این رو بایستی با تقویت وحدت و برابری از سد مشکلات دست ساخته‌ی جبهه کفر بگذریم.

استاندار هرمزگان با اشاره به بهبود روابط جمهوری اسلامی ایران با دیگر دولت‌های مسلمان گفت: امیدواریم بتوانیم اشتراکات خود را با دیگر ملت‌های مسلمان تقویت کنیم و همه با حرکت در مسیر عدالت و آن چه عمود آسمان‌ها و زمین است وحدت و برادری را در جامعه ایرانی و اسلامی تحقق ببخشیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha