• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403062616628
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

/اخبار پلیس/

از توقیف خودروی ۴۶ میلیاردی قاچاق در جلفا تا وقوع قتل خانوادگی در بناب

از توقیف خودروی ۴۶ میلیاردی قاچاق در جلفا تا وقوع قتل خانوادگی در بناب

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از توقیف خودروی بنز جی ۵۵۰ قاچاق به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در جلفا خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس گمرک جلفا در طرح پایش سیستمی خودرو های گذر موقت به یک دستگاه خودروی بنز جی ۵۵۰ مشکوک که موضوع بلافاصله در دستور کار کارشناسان پلیس گمرک جلفا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با بررسی مدارک خودرو متوجه شدند خودرو قاچاق بوده که خودرو توقیف و به پارکینگ دلالت شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و یک نفر متهم تحویل مراجع قضایی شد، از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را بلافاصله برای انجام اقدامات قانونی به شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی و مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

وقوع قتل خانوادگی در شهرستان بناب

سرهنگ رحمان عبدی، فرمانده انتظامی بناب از وقوع قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان بناب خبر داد و گفت: با دستور ویژه فرمانده انتظامی استان شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار قرار دارد.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های ۱۱۰ پلیسی مبنی بر نزاع خانوادگی منجر به قتل در یکی از محلات شهر بناب، بلافاصله اکیپ گشت کلانتری به محل مورد نظر اعزام شد.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که داماد خانواده به علت وجود اختلافات خانوادگی قبلی با ورود به منزل پدرزنش اقدام به قتل همسر، مادر زن و برادر همسرش با ضربات چاقو نموده و از محل متواری شده است.

سرهنگ عبدی اظهارکرد: با دستور سردار فرماندهی انتظامی استان اکیپ ویژه ی کارآگاهان پلیس آگاهی تشکیل و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفته است که اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد .

دستگیری ۲ نفر اراذل و اوباش سابقه دار در بناب

 فرمانده انتظامی شهرستان بناب همچنین از دستگیری ۲ نفر از اذل و اوباش که با قمه کشی و شرارت باعث ایجاد رعب و وحشت میان مردم و اخلال در نظم عمومی شده بودند، خبرداد و در تشریح این خبر اظهارکرد: در پی اعلام خبری مبنی بر شرارت و قمه کشی در سطح شهر توسط ۲ نفر از اراذل و اوباش که باعث ایجاد درگیری و رعب وحشت در محل شده و تا رسیدن پلیس افراد مذکور از محل متواری شده بودند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات اولیه هویت متهمان و مخفیگاه آنان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند هر ۲ شرور سابقه دار را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقامات قضایی تحویل دهند.

سرهنگ عبدی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد یک قیضه کلت کمری، یک قبضه قمه و چاقو و یک عدد باطوم شلاقی فنری که با آنها قدرت نمایی می کردند، کشف و همچنین یک دستگاه خودروی پژو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه در راستای انتظام بخشی در سیاست های راهبردی فراجا در برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی و روانه جامعه در دستور کار قرار دارد، خاطر نشان کرد: اخلال در نظم و امنیت عمومی و ارعاب شهروندان خط قرمز پلیس بوده و پلیس تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد کسانی بخواهند آرامش جامعه را برهم بزنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha