• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403062616627
  • خبرنگار : 50184

رئیس هیات تکواندو کرمانشاه:

«آرین سلیمی» محبوبیت تکواندو را در کرمانشاه افزایش داد

«آرین سلیمی» محبوبیت تکواندو را در کرمانشاه افزایش داد

ایسنا/کرمانشاه به گفته رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه، پس از قهرمانی آرین سلیمی در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، تعداد ورزشکاران این رشته در کرمانشاه افزایش چشمگیری داشته است.

مسعود حجی‌زواره در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به گذشت بیش از یک ماه از کسب عنوان قهرمانی آرین سلیمی در رقابت‌های المپیک پاریس، اظهارکرد: خوشبختانه این قهرمانی پیامدها و نتایج مثبت و خوبی برای تکواندوی کرمانشاه رقم زده‌ است. 

وی افزود: پس از قهرمانی «آرین سلیمی» و استقبال پرشوری که مردم کرمانشاه از او داشتند، میزان علاقمندی به رشته تکواندو در استان بسیار بالا رفته است. 

رئیس هیات تکواندو استان به شلوغی این روزهای سالن‌های تکواندو کرمانشاه اشاره کرد و گفت: نوجوانان زیادی پس از قهرمانی آرین سلیمی به سمت رشته تکواندو آمده‌اند و حتی گاها ورزشکارانی را می‌بینیم که در رشته‌های دیگر فعالیت می‌کردند، اما حالا رشته خود را رها کرده و وارد تکواندو شده‌اند. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال چشمگیری که این روزها از رشته تکواندو در استان شده، تلاش کردیم تا از این موقعیت استفاده کرده و استعدادها را شناسایی کنیم. 

حجی زواره گفت: براین اساس، کمیته استعدادیابی هیات در حال شناسایی استعدادهایی است که می‌توانیم روی آنها سرمایه گذاری کرده و نسل جدیدی از قهرمانان تکواندوی استان را از دل آنها بیرون بیاوریم.

وی در ادامه با بیان اینکه جامعه تکواندو و کادر هیات استان همه برای رشد و ارتقاء این رشته در استان همدل و همراه شده‌اند، عنوان کرد: خوشبختانه با قهرمانی آرین سلیمی اتفاقات خوب در تکواندو کرمانشاه آغاز شده و همه برای کمک به ارتقاء جایگاه استان در کشور تلاش می‌کنند. 

رئیس هیات تکواندو استان در پایان از حمایت‌های «هادی ساعی» رئیس فدراسیون تکواندو و منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان برای کمک به تکواندو استان و حمایت از قهرمانان کرمانشاهی قدردانی کرد. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۷ ۰۸:۴۳

این کمیته استعداد یابی که میفرمایند هیچکی از خانواده تکواندو در کرمانشاه ندیده ، ایشون قهرمان جهان هست زمان خودش یکی از بهترین ها بوده ولی به هیچ وجه میدیر و یا مسئول خوبی نیست.