• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403062616602
  • منبع : بازار

تاثیر المپیک در تور پاریس | آیا تور پاریس ارزان شد

تاثیر المپیک در تور پاریس | آیا تور پاریس ارزان شد

با برپایی المپیک ۲۰۲۴ به میزبانی شهر پاریس فرانسه، تعداد زیادی از هواداران و توریست‌ها به این کشور سفر کردند تا بتوانند هیجان المپیک و بازی‌ها را از نزدیک مشاهده کنند. به علاوه بتوانند گشت و گذاری در سطح شهرهای مختلف فرانسه داشته باشند و از فرهنگ، تاریخ، جاهای دیدنی و شگفتی‌های این شهر لذت کافی را ببرند.

به گزارش ایسنا به نقل از یوتوپین، تور پاریس 1403 با تداخل با المپیک جنبه‌های مثبت و منفی زیادی دارد و به طور طبیعی، هزینه تور در زمان فستیوال‌ها یا برنامه‌های خاص که با اوج جمعیت به دلیل برپایی اتفاقی خاص روبرو است، گران‌تر خواهد بود.

هزینه تور پاریس هم‌زمان با برپایی المپیک ۲۰۲۴ در فرانسه

هزینه تورها با توجه به تعداد روز و نوع هتلی که قرار است اقامت داشته باشید متفاوت خواهد بود. معمولاً در فستیوال‌ها و مراسم گسترده مانند المپیک که یک شهر یا کشور با پیک مسافر روبرو است، قیمت برخی چیزها افزایش پیدا می‌کند.

مزایای برگزاری تور پاریس هم‌زمان با المپیک فرانسه ۲۰۲۴

در کنار شرایط بد، همیشه جنبه مثبتی هم وجود دارد که قدرت و تاثیر بیشتری دارد و بر قسمت بد شرایط، پیروز می‌شود. تاثیر المپیک در تور پاریس، وجود افراد با ملیت‌های مختلف از سراسر جهان است که خود بر زیبایی سفر شما می‌افزاید. دیدن توریست‌هایی از کشورهای دیگر مانند حضور در شهری با هزار فرهنگ مختلف است که می‌تواند دری برای آشنایی بیشتر با مردمی از نقاط دیگر جهان را برای شما باز کرده و شما را با افراد مختلف آشنا کند.

اگر فردی باشید که بسیار اهل ورزش هستید؛ تور پاریس ۱۴۰۳ که هم‌زمان با برگزاری المپیک ۲۰۲۴ اجرا می‌شود، بهترین فرصت برای لذت بردن و تماشای ورزش‌های متنوع و مختلف در یک کشور و در یک محدوده زمانی مشخص است؛ یعنی می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. به این شکل سفری تفریحی به فرانسه خواهید داشت و در حد توان از زیبایی‌های برج ایفل، رود سن، کلیسای نوتر دام و مانند آن لذت خواهید برد و به تماشای بازی‌های مختلف در سالن‌های مختلف رفتید و وقت خود را با هیجانی پر از ذوق و شادی سپری کردید. به همین جهت، انتخاب تور پاریس که هم‌زمان با برپایی المپیک برگزار می‌شود، کاملاً به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

 اگر در دسته افرادی قرار دارید که تمایل دارید در شرایط خلوت و در نهایت آرامش به بازدید از بخش‌های مختلف فرانسه بپردازید، توصیه می‌شود از این شلوغی بپرهیزید و درزمانی خلوت و بدون هیاهو به فرانسه سفر کنید.

تاثیر المپیک در تور پاریس | آیا تور پاریس ارزان شد

معایب برگزاری تور پاریس هم‌زمان با المپیک فرانسه ۲۰۲۴

تاثیر المپیک در تور پاریس، هم‌زمانی بازی‌ها با محل‌های عبوری و جاهای دیدنی این شهر بود؛ به طور مثال، محل شروع مسابقه تیراندازی از باغ Esplanade des Invalides در مرکز پاریس شروع می‌شد که خود یکی از جاذبه‌های توریستی پاریس است و به دلیل بازی در آن روز خاص به دلیل ازدحام جمعیت و آماده سازی فضا برای ورزش تیراندازی امکان بازدید نداشت.

یا مثالی دیگر از المپیک را بخواهیم تعریف کنیم، مربوط به مسابقات دوچرخه سواری بود که از باغ Esplanade des Invalides شروع می‌شد و شرکت‌کنندگان با عبور از پل Pont Alexandre III که خود یکی از جاذبه‌های پاریس است و شما را به برج ایفل وصل می‌کند را اشغال کرده بود. به همین جهت، در طول المپیک پاریس، شرکت در تور پاریس ۱۴۰۳ می‌توانست کمی زمان شما برای بازدید از جاهای مختلف را تحت تاثیر قرار دهد یا امکان بازدید از برخی مکان‌های دیدنی را از شما بگیرد.

در کنار جاهای دیدنی فرانسه، پر بودن هتل‌ها و اقامتگاه‌ها نیز معضل دیگری بود که ممکن بود گریبان تور پاریس را بگیرد و نتوانند هتل خالی در این زمان برای اهالی تور رزرو کنند.

شرایط تور پاریس ۱۴۰۳ هم‌زمان با برپایی المپیک

معمولاً در تور پاریس، بازدید از جاهای دیدنی طبیعی و تاریخی در برنامه سفر قرار می‌گیرد که باوجود برگزاری المپیک، برخی مقاصد دیدنی در روز حضور شما در پاریس یا شهرهای دیگر ممکن است بسته یا نیمه تعطیل باشد و نتوانید آن بخش‌ها را با جزییات بیشتر بازدید کنید.

تور پاریس بعد از المپیک ارزان شد

نکته قابل توجه در تور پاریس هم‌زمان با برپایی المپیک ۲۰۲۴ این است که قیمت هتل‌ها نسبت به شرایط معمولی دو برابر شده است. این موضوع بر میزان هزینه‌ای که قرار برای سفر پس‌انداز کنید تاثیر گذار است و متعاقبا هزینه بسیاری از بخش‌های دیگر مانند جاهای دیدنی، هزینه تهیه بلیط مسابقات، خورد و خوراک و مانند آن تحت تاثیر شرایط المپیک خواهد بود که قبل از سفر باید مد نظر قرار دهید. اما پس از به اتمام رسیدن المپیک هزینه‌ی بلیط پاریس و به طور کل تور اروپا کاهش یافته. می‌توان گفت بهترین زمان برای رفتن به تور پاریس، همین حالاست.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha