• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403062616583
  • خبرنگار : 50295

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان خبر داد

اجرای ۶۰۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در زنجان

اجرای ۶۰۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در زنجان

ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: جنگ تحمیلی ارتباط تنگاتنگ با انقلاب‌ اسلامی و تشکیل حکومت اسلامتی داشته است.

سردار جهانبخش کرمی امروز (۲۶ شهریور ماه) در نشستی خبری به‌مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس که در سالن ولایت سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: همه کشورهای منطقه از عراق حمایت می‌کردند که مبادا انقلاب به کشورهای اسلامی صادر شود. رمز پیروزی و مقاومت ما، وجود رهبری، مردمی با روحیه عاشورایی و وحدت نیروهای مسلح با مردم است.

وی با تاکید بر لزوم همکاری‌ ارتش و سپاه، گفت: برکات همکاری سپاه و ارتش در عملیات ثامن‌الائمه، بیت‌المقدس و ... کاملاً مشهود بود که دوشادوش هم با دشمن می‌جنگیدند و افتخار می‌آفریدند.

او با اشاره به اینکه به برکت روحیه‌ مجاهدت مردم، کشور بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی و پشت سر گذاشتن هشت سال جنگ تحمیلی، در اوج قدرت می‌درخشد، بیان کرد: با تدبیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب، نیروهای مسلح در اوج آمادگی هستند.

کرمی درباره برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بیش از ۶۰۰۰ برنامه اجرا خواهد شد. یکی از این برنامه‌ها رژه نیروهای مسلح است.

وی دامه داد: رزمایش در گردان‌های بیت‌المقدس در همه جای استان با مرکزیت شهر زنجان انجام می‌شود. برنامه اصلی نیز ۳۰ شهریور خواهد بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از اجرای هفت نوع عملیات در پایگاه مالک‌ اشتر خبر داد و افزود: نزدیک به ۱۰ هزار بسیجی در این برنامه‌ها شرکت خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: سپاه، خادمی مردم را می‌کند و در انتصابات نیز منطبق بر قانون فقط در رابطه با استعلامات امنیتی وارد عمل می‌شود.

کرمی با اشاره به خداحافظی نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان از مردم، اظهار کرد: هر کسی در آن جایگاه باشد، احترام جایگاه برای ما واجب است و تا به حال هم به این شکل بوده است و اصلاً در حوزه ما نیست که در رابطه با انتخاب امام جمعه ورود کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha