• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403062616553
  • خبرنگار : 50548

ضرورت ایجاد مجتمع‌های دامداری و احصاء نیازمندی دستگاه‌های اجرایی در حوزه اشتغال

ضرورت ایجاد مجتمع‌های دامداری و احصاء نیازمندی دستگاه‌های اجرایی در حوزه اشتغال

ایسنا/خراسان رضوی با حضور استاندار خراسان رضوی جلسات تخصصی‌حوزه اقتصاد موسوم به «یکشنبه‌های اقتصادی» برگزار و بر ایجاد مجتمع‌های دامداری و احصاء نیازمندی دستگاه‌های اجرایی در حوزه اشتغال تاکید شد.

حسن نوری‌زاده در حاشیه یکشنبه‌های اقتصادی استان که در قالب دو قرارگاه اشتغال و جهادکشاورزی و جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی استان برگزار شد، اظهار کرد: در قالب یکشنبه‌های اقتصادی و با حضور استاندار خراسان رضوی به اقتضای هر جلسه تصمیمات لازم اتخاذ شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در خصوص تشریح موارد مطرح شده در قرارگاه کشاورزی استان بیان کرد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و تغییر اقلیمی که در کشور صورت گرفته، روش‌های سنتی در حوزه تولیدات کشاورزی و تامین گوشت پاسخگوی نیاز ما در کشور نبوده و از طرف دیگر به دلیل بالا رفتن هزینه‌ها استفاده از روش‌های سنتی دیگر برای کشاورز و دامدار مقرون به صرفه نیست.

وی در همین راستا افزود: لذا در خصوص استفاده از ظرفیت مجتمع‌های دامداری دام سنگین و سبک در حوزه خراسان رضوی و همچنین کشت گلخانه‌ای تبادل نظر خوبی صورت گرفت.

نوری‌زاده در ادامه به بخش‌هایی از موضوعات بیان شده در قرارگاه اشتغال پرداخت و ضمن بیان اینکه نیازمندی دستگاه‌های اجرایی در حوزه اشتغال برای برنامه‌ریزی‌های بیشتر باید احصا بشود، گفت: امسال بر اساس دستورالعمل ابلاغی ۴۱۰۰ نفر تعهد آموزش ما در حوزه استان است، لذا می‌طلبد به صورت هدفمند افراد تحصیل کرده در رشته‌های نیازسنجی شده سامان‌دهی شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی بیان کرد: نرخ تورم خراسان رضوی پایین‌تر از بقیه استان‌هاست که این امر نشان دهنده عملکرد درست دستگاه‌های اقتصاد در حوزه استان است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha