• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403062616539
  • خبرنگار : 50199

۱۰ هزار محله‌ در کشور صاحب قرارگاه جهادی می‌شوند

۱۰ هزار محله‌ در کشور صاحب قرارگاه جهادی می‌شوند

ایسنا/مازندران رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در یادواره شهدای مازندران با اعلام اینکه ۵۴۳ قرارگاه در سطح محلات شهرستان‌های کشور فعال است، گفت: طبق برنامه در حال حاضر ۱۰۰۰ قرارگاه محله ایجاد شده و در نهایت باید به ۱۰ هزار قرارگاه در کشور برسیم.

سردار محمد زهرایی صبح امروز و در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان مازندران، در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح پروژه‌های جهاد سازندگی که با همت گروه‌های جهادی بسیج اجرا شده است، اظهار کرد: این برنامه در ادامه گام دوم انقلاب در بسیج سازندگی آغاز شد و تا وقتی که دولت نیاز به کمک داشته باشد، به دولت کمک خواهیم کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: مرحله تثبیت شغل‌ها و سپس ایجاد شغل در دستور کار قرار گرفت و در این راستا ۲۵۰ هزار تثبیت شغلی، ۱۲۳ هزار فرصت شغلی و ۵۷ هزار شغل پایدار مورد تایید وزارت کار و اقتصاد با اعتباری بالغ بر ۱۰ همت انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی کشور از راه‌اندازی ۱۴ قرارگاه تخصصی در کشور خبر داد و گفت: قرارگاه جهادی اربعین از جمله این قرارگاه‌های تخصصی به شمار می‌رود و سال گذشته تأمین و توزیع آب سرد بین زائرین، تأمین لوازم سرمایشی موکب داران و کمک به ترمیم مواکب عراقی‌ها از دیگر اقدامات قرارگاه‌های تخصصی بود.

سردار زهرایی با اشاره به اینکه همزمان با روزهای پایانی ماه صفر چهل و هشتمین قرارگاه را راه اندازی کردیم و ۲۵۰ موکب جهادی امام رضایی (ع) در مشهد راه اندازی شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶۲ هزار موکب در کشور فعال هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه ۵۴۳ قرارگاه شهرستانی نیز فعال شده است، گفت: ۱۰ هزار محله باید صاحب قرارگاه جهادی شوند و تاکنون ۱۰۰۰ محله دارای قرارگاه شدند.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن بر روایت گری اول خبرنگاران تاکید کرد و گفت: بیشتر اقدامات ما در حوزه رسانه در مقام تدافعی است و نه تهاجمی. گاهی انتشار یک عکس و فیلم اثرگذارتر از یک اثر فاخر و کتاب است و این اهمیت کار رسانه را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha