• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403062616463
  • خبرنگار : 50219

سرپرست فرمانداری شهرستان:

وضعیت ناوگان اورژانس مهریز نامناسب است

وضعیت ناوگان اورژانس مهریز نامناسب است

ایسنا/یزد سرپرست فرمانداری مهریز ضمن تجلیل از نیروی‌های اورژانس ۱۱۵ این شهرستان، به ساخت دو پایگاه جدید اورپانس در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: وضعیت ناوگان اورژانس مهریز مطلوب نیست و امیدواریم چند دستگاه آمبولانس به این ناوگان افزوده شود.

«احمد آخوندی» با حضور در پایگاه اورژانس شهری مهریز و پایگاه اورژانس جاده‌ای سریزد از زحمات سفیدپوشان نجات قدردانی و در این دیدارها ضمن تبریک روز اورژانس و تقدیر و تشکر از پرسنل اورژانس شهرستان که به موقع در مأموریت‌ها حاضر می‌شوند، عنوان کرد: نیروهای اورژانس در سطح شهرستان مهریز به طور شبانه روزی با تحمل زحمات فراوان برای ارایه خدمات به تصادفی‌ها و غیرتصادفی‌ها تلاش می‌کنند و کارشان ستودنی است.

وی ادامه داد: تلاشگران عرصه فوریت‌های پزشکی در بیشتر مواقع اولین کسانی هستند که بر بالین مصدومین و نیازمندان دریافت خدمات درمانی اورژانسی حاضر می‌شوند و حفظ حیات آنان را بر عهده می‌گیرند که نشان از اهمیت والای خدمت آنها و جایگاه ارزشمند اورژانس است.

آخوندی تصریح کرد: فرصت نجات بخشی، احیای مصدومان، حادثه دیدگان و خدمت به بیماران، فرصتی مغتنم است که خداوند بزرگ و متعال آن را به بندگان برگزیده خود هدیه داده است.

وی همچنین در نشست با کارکنان اورژانس و بررسی مسائل و مشکلات آنها، به وضعیت نامناسب ناوگان اورژانس مهریز اشاره و بیان کرد: وضعیت ناوگان اورژانس مهریز چندان مطلوب نیست و با پیگیری‌های انجام شده چند دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس مهریز افزوده می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، سرپرست فرمانداری در پایان از ساخت دو پایگاه اورژانس در مهریز خبر داد و بیان کرد: دو ساختمان در سطح شهرستان به عنوان پایگاه اورژانس در حال ساخت و تکمیل است و با بهره برداری از این دو مجموعه خدمات بهتری به مردم و مسافران جاده‌ای ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha