• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403062616459
  • خبرنگار : 50167

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان مطرح کرد

تلاش برای اسکان همه دانشجویان متاهل در خوابگاه‌های دانشجویی

تلاش برای اسکان همه دانشجویان متاهل در خوابگاه‌های دانشجویی

ایسنا/زنجان مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به آمادگی دانشگاه برای اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها، گفت: دانشجویان نو ورود در سراهای دولتی اسکان داده می‌شوند.

محمود میانداری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اقدامات انجام‌شده در تامین خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی استان، اظهار کرد: خوابگاه شفا برای اسکان دانشجویان روزانه ساکن در سراهای خودگردان تغییر کاربری داده شده است و در این رابطه هیچ مشکلی نداریم.

وی با اشاره به اینکه بعد از گذشت پنج سال در سال تحصیلی جدید، دانشجویان نو ورود در خوابگاه‌های دولتی اسکان داده می‌شوند، گفت: تلاش شده است خوابگاه‌های خودگردان برای اسکان دانشجویان در نظر گرفته شود و قطعاً نظارت‌های لازم به این مراکز انجام خواهد شد.

میانداری با بیان اینکه فضای خوابگاه‌های دانشجویی در تابستان بهسازی شده و برای اسکان آماده است، ادامه داد: سرای شهید سلیمانی برای اسکان بیش از ۲۶۰ دانشجوی پسر آماده پذیرش افراد است و سرای فرهنگ برای دختران نیز آماده‌سازی شده است. همچنین با تغییر کاربری و تجهیز سه واحد خوابگاه متاهلی برای سال تحصیلی جدید راه‌اندازی شده است و تلاش داریم در صورت امکان، همه دانشجویان متاهل را در خوابگاه‌های مناسب اسکان دهیم.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان درباره انجام اقدامات لازم برای افزایش کیفیت غذای دانشجویان نیز گفت: غذای رایگان دانشجویی برای وعده‌های ناهار و شام، قابلیت تشخیص چهره و انتخاب نماینده برای تحویل غذا با به‌روزرسانی سامانه اتوماسیون تغذیه، برای تسهیل در امر دریافت و توزیع صحیح غذا افزوده شد. همچنین برای افزایش کیفیت غذای دانشجویی، طی بررسی مجدد آنالیز مواد اولیه، حجم اقلام مورد استفاده افزایش یافته است و برای افزایش کیفیت مواد غذایی نیز از گوشت گرم و روغن حیوانی استفاده خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha