• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403062616455
  • خبرنگار : 50181

۸ نقطه پرحادثه جاده‌های کرمانشاه ایمن‌سازی می‌شود

۸ نقطه پرحادثه جاده‌های کرمانشاه ایمن‌سازی می‌شود

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی ۱۹ نقطه پر حادثه در جاده‌های کرمانشاه، گفت: یازده نقطه اصلاح شده و اصلاح هشت نقطه دیگر نیز در دستور کار است.

به گزارش ایسنا سید شهرام کهریزی گفت: ۱۹ نقطه پرحادثه مصوب در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه شناسایی شده که تاکنون یازده نقطه با اعتباری بیش از ۴۶ میلیارد تومان اصلاح شده است.

وی افزود: هشت نقطه پرحادثه باقی‌ مانده با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد و با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در حال اصلاح است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، هشت نقطه پرحادثه باقی‌مانده در محورهای کنگاور به فش، بیستون به صحنه، بیستون به کرمانشاه، کرمانشاه به قزانچی، کرمانشاه به بیستون و کرمانشاه به کوزران بوده که توسط کارشناسان راهداری در حال رفع و اصلاح است.

کهریزی گفت: علاوه بر اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز، آشکارسازی، ایمن‌سازی نقاط پرتگاهی، نقاط پرحادثه و مستعد حادثه، به‌روزرسانی سیستم روشنایی و ارتقای روشنایی، نصب انواع تابلو وعلائم ایمنی، نصب و تعمیر حفاظ‌های ایمنی شامل گاردریل، هندریل و نیوجرسی و ایمن‌سازی تقاطع‌های هم‌سطح از جمله اقداماتی است که توسط اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه برای ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی انجام می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد یک راه ایمن و مناسب برای کاربران جاده‌ای با هدف کاهش تصادفات رانندگی همواره جزو برنامه‌های اصلی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بوده، یادآور شد: از این رو سعی کرده‌ایم تمام امکانات و تجهیزات لازم را برای تسهیل تردد مردم فراهم کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۷ ۰۱:۰۳

باعرض سلام خطرناکترین و باریکترین و غیراستانداردترین ،جاده مواصلاتی کرمانشاه ، جاده بیلوار میباشد،که بین قلعه کامیاران به دینور میباشد،که پراز چال و چوله ،و آسفالت خراب و نابود است ،که قابل تامل است،و باید فکری کرد؟؟؟ وسلام ،یاعلی مدد،