• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403062616416
  • خبرنگار : 50649

رئیس شورای شهر شیراز:

‌ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز به‌روزرسانی شود

‌ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز به‌روزرسانی شود

ایسنا/فارس رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خواستار به‌روزرسانی ناوگان حمل و نقل عمومی این کلان‌شهر شد و تأکید کرد که این ناوگان باید بیشترین خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه دهد.

سیدابراهیم حسینی امروز، ۲۶ شهریورماه در جریان بازدید از سازمان مدیریت حمل‌ و نقل مسافر شهرداری شیراز بر تأثیرگذاری حوزه حمل‌ونقل در رضایتمندی شهروندان تأکید کرد و گفت: قطعاً این خدمات قابلیت ارتقا و رشد دارد که مطمئناً با تدابیری که مدیریت سازمان حمل ‌و نقل مسافر اندیشیده است، میسر خواهد شد.

وی، رضایتمندی شهروندان در این حوزه را بسیار مهم دانست و افزود: حمل‌ و نقل شهری، یک خدمت عمومی یا زیرساخت اساسی شهری صرف نیست، بلکه بر این باوریم که بخشی از سیما و منظر شهری نیز هست و به همین علت به‌شدت در رضایت‌مندی مردم تأثیرگذار است.

حسینی در خصوص لزوم بهبود مبلمان ناوگان اتوبوس‌رانی تصریح کرد: اتوبوس‌ها باید به سمتی پیش روند که سالم، مرتب، تمیز و برخوردار از دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی باشند و باعث ترغیب شهروندان در استفاده داوطلبانه از حمل‌ونقل عمومی شوند.

‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز به‌روزرسانی خدمات ناوگان عمومی شهر را ضروری دانست و افزود: ناوگان عمومی شهر شیراز باید به نقطه‌ای برسد که بیشترین خدمات را با بالاترین کیفیت به شهروندان ارائه دهد.

وی بیان کرد: شهرداری شیراز در یک حرکت ارزشمند، زیباسازی و به‌روزرسانی ظاهری و فنی اتوبوس‌ها را آغاز کرده است تا در روز ملی و هفته حمل‌ونقل عمومی، شاهد ارائه خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی با ظاهر بصری زیبا و باکیفیت باشیم.

هادی شه‌دوست شیرازی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز نیز گزارشی از اقدامات انجام‌شده در حوزه بازسازی و بهسازی ناوگان بخش خصوصی ازجمله بازسازی صندلی‌ها و رنگ بدنه اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها و اقدامات انجام‌شده در بهسازی سرپناه‌های ایستگاه اتوبوس سطح شهر ارائه داد.

آرش نعمتی، سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز نیز ضمن تشریح حوزه عملیاتی و خدماتی گسترده سازمان در گستره شهر، گزارش مبسوطی از حجم عظیم عملیات اجرایی و نظارتی سازمان ارائه و با تشریح حجم گسترده خدمات حمل‌ونقل از وضعیت سرمایه انسانی سازمان و کمبود نیروهای متخصص و کارآمد به‌خصوص در حوزه‌های نظارت و بازرسی خطوط ناوگان اتوبوس‌رانی، سرویس مدارس و ناوگان تاکسی‌رانی سخن گفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۱۴:۵۷

هنوز اتوبوس های کهنه جولان می دهند .

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۱۶:۰۰

پس برای راننده چکار کردین

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۱۶:۰۴

لطفاً در اسرع وقت رسیدگی کنید اتوبوس های سمت پایگاه و بلواراتحاد بشدت داغون هستن و حتی در گرمای شدید تابستان فاقد کولر هستن

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۱۶:۰۴

راننده با این حقوق بخور نمیر جلو زن و بچه شرمنده هس کل یارانه گیر صاحب اتوبوس میاد یه چیز ناچیزش گیر راننده بیچاره این عدالت نیس

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۱۶:۰۷

کل زحمت برای راننده هس کیفشو صاحب ماشین میکنه سختی شغل و بیمه هم که در کار نیس

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۱۷:۵۵

همش که شد اتوبوس و مردم و ایستگاه پس یه کمی هم برای راننده ارزش قائل بشید

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۲۳:۰۶

لطفا فکر اتوبوس های سمت زرهی و قصردشت هم باشید خط های ٩۶ سمت قصردشت و ٩۴ و ۳٩ سمت زرهی و پاسداران همه قدیمی و اکثرا مشکل دارن لطفا اونا رو هم بروز کنید نه اینکه از خط های ٩٣ و ٩٩ سمت ریشمک و ١١٧ سمت پل غدیر ۴ مدل خط عوض کنین

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۷ ۰۸:۲۴

سلام در کل فقط فکر مسافر باشیدو خدمات سازمان وسمت مدیریتی. راننده به عنوان راس این هرم هیچ حقوقی نداره از صبح بد وبیراه از همه میشنویم هیچ رسیدگی به حالمون هم نمیشه فقط وعده بیخود.نه بیمه هستیم .نه شخصیت داریم.نه احتراممون حفظ میشه نه حقوق درست حسابی

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۷ ۱۲:۳۸

لطفاً برای شهرک والفجر بلوار سپیده هم اتوبوس بزارین چون هیچ خطی از این مسیر عبور نمی کنه .قبلاً از همکاری و مساعدت شما سپاسگزارم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۷ ۱۴:۳۶

بدترین و بی نظم ترین وقدیمیترین خط ۵ هست

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۷ ۱۴:۵۱

با سلام واحترام، چه عجب که‌ به فکر افتادن اتوبوس‌ ها رو تعويض کنند ؟ بعضی از اين اتوبوسها غریب به‌ ۳۰ سال يا ۴۰ سال هست داره کار میکنه.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۷ ۱۸:۲۹

اتوبوس های پایین شهرها به درد نمیخوره.داغون هستن