• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403062616378
  • خبرنگار : 50189

همزمان با سراسر کشور و با حضور وزیر آموزش و پرورش صورت پذیرفت

توزیع ۶۵ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی، ورزشی و هنرستانی در استان کرمان

توزیع ۶۵ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی، ورزشی و هنرستانی در استان کرمان

ایسنا/کرمان در آستانه بازگشایی مدارس همزمان باسراسر کشور، آیین توزیع تجهیزات آموزشی، ورزشی و هنرستانی به ارزش ۶۵ میلیارد تومان، در استان کرمان برگزار شد.

رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان صبح امروز ۲۶ شهریورماه در حاشیه این مراسم، با اشاره به اینکه، این سومین آیین توزیع تجهیزات به صورت متمرکز است، گفت: در دو مرحله قبل، آیین توزیع تجهیزات هنرستانی و طرح شهید عجمیان را داشتیم و در این طرح هم نیز بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان اعتبار تجهیزات آموزشی، ورزشی و هنرستانی، در سراسر استان به عنوان هدیه شهدا به دانش آموزان است.

به گفته وی، در این مرحله توزیع که در دهه سوم شهریورماه صورت گرفته، تجهیزات آموزشی به مبلغ ۲۵ میلیارد تومان از قبیل لوازم اداری، صندلی دانش آموزی، تخته وایت برد و... خریداری و در اختیار شهرستان‌ها و مناطق شد.

عضو شورای آموزش و پرورش در ادامه به توزیع مرحله دوم تجهیزات هنرستانی در یک سال اخیر اشاره کرد و گفت: در این مرحله از توزیع تجهیزات هنرستانی نیز مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال انواع دستگاه های استاندارد آموزشی مربوط به رشته های برق و الکترونیک، صنایع غذایی، هنر و طراحی دوخت، مکانیک خودرو، تاسیسات، ساختمان و معماری و دیگر رشته ها خریداری و توزیع گردیده است.

به گزارش ایسنا، این تجهیزات که توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خریداری شده، شامل سه بخش تجهیزات آموزشی به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال، خرید تجهیزات ورزشی بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، خرید و اجرای سیستم‌های سرمایشی (اسپیلت، کولر گازی و آبی) با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال و در آخر تجهیزات هنرستانی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال، به شهرستان‌ها و مناطق ارسال تا در سال تحصیلی جدید مورد استفاده دانش آموزان قرار گیرد.

برپایه این گزارش، این آیین به صورت ویدئو کنفرانس و به‌صورت همزمان در سراسر کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش، برگزار شد.

توزیع ۶۵ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی، ورزشی و هنرستانی در استان کرمان
تجهیزات اهدایی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha