• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403062616346
  • خبرنگار : 50593

رئیس کل دادگستری مازندران:

فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل جوان انقلاب منتقل شود

فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل جوان انقلاب منتقل شود

ایسنا/مازندران رئیس کل دادگستری مازندران در دیدارِ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، با تاکید بر لزوم صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل جوان انقلاب منتقل شود.

عباس پوریانی صبح امروز ۲۶ شهریور در دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، بر لزوم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان انقلاب تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت دادگستری‌های سراسر استان برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس مورد تاکید و اهتمام خواهد بود.

پوریانی در این دیدار با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشت و افزود: شهدا از جان خود گذشتند تا این نظام پایدار بماند و بر همه ما واجب است از دستاوردهای انقلاب اسلامی، حراست و پاسداری کنیم.

رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر لزوم صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل جوان انقلاب منتقل شود.

پوریانی خاطرنشان کرد: فرهنگ شهادت و ایثار باید برای جوانان تبیین شده و در جامعه ساری و جاری شود.

رئیس کل دادگستری مازندران تاکید کرد: دستگاه قضایی استان در مسیر صیانت از ارزش های دفاع مقدس در کنار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان است و برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس از ظرفیت دادگستری های سراسر مازندران استفاده خواهد شد.

فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل جوان انقلاب منتقل شود

محمدحسن سلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران نیز در این دیدار اظهار کرد: نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس و زنده نگاه داشتن یاد شهدای گرانقدر، نظام و انقلاب را بیمه خواهد کرد.

سلامی با اشاره به خدمات ارزشمند کارکنان دستگاه قضایی در دوران دفاع مقدس، افزود: نقش آفرینی و خدمات مخلصانه قضات و کارکنان دستگاه قضا در دوران دفاع مقدس برای حمایت از نظام، بر هیچ فردی پوشیده نیست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران تاکید کرد: افتخارات قوه قضاییه در دوران دفاع مقدس در راستای دفاع از ارزش های انقلاب باید ثبت و به نسل بعدی انتقال یابد.

سلامی خاطرنشان کرد: ان شاء الله دستگاه قضایی استان، همچون همیشه در دفاع از ارزش های نظام و انقلاب پیشتاز و نقش آفرین خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خاطرنشان کرد: فراگیری و ترویج آموزه‌های دفاع مقدس در برخی جرائم می تواند به عنوان جایگزین حبس مورد استفاده قرار گیرد.

سلامی در ادامه بر لزوم بهره مندی از ظرفیت تمامی دستگاه های تابعه قوه قضاییه در مازندران با محوریت دادگستری استان برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس تاکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha