• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۰:۵۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403062616174
  • منبع : نمایندگی مازندران

بررسی مشکلات توسعه مازندران در جلسه مشترک وزیر کشور با نمایندگان استان

بررسی مشکلات توسعه مازندران در جلسه مشترک وزیر کشور با نمایندگان استان

ایسنا/مازندران  اهم مشکلات و تنگناهای توسعه استان مازندران در جلسه ویژه مجمع نمایندگان این استان با وزیر کشور مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مجمع نمایندگان مازندران، در این نشست دوساعته که یکشنبه شب ۲۵ شهریور با حضور اعضای مجمع نمایندگان مازندران در دفتر وزیر کشور برگزار شد، اسکندر مومنی وزیر کشور با اشاره به اهمیت مازندران در اطلس فرهنگی، سیاسی واقتصادی بر لزوم بهره گیری از قابلیت‌های ممتاز این استان در پیشبرد سیاست‌های کلان کشور تاکید کرد.

وزیر کشور با اشاره به برخورداری مازندران از نیروهای فکری و اجرایی اثرگذار در سطح ملی واستانی از این استان بعنوان بانک مدیریت و سرمایه انسانی قابل اتکا یادکرد و افزود: وزارت کشور بر بهره گیری از ظرفیت‌های انسانی در مسیر پیشرفت و توسعه پایداراستانها تاکید جدی دارد.

مومنی با اشاره به نظام مسائل استان مازندران بویژه ضعف‌های زیرساختی در حوزه گردشگری و سواحل، خواستار تدوین برنامه عملیاتی برای ارتقای ظرفیت‌های ملی این استان در حوزه‌های کشاورزی وگردشگری شد.

همچنین در این نشست هریک از اعضای مجمع نمایندگان مازندران در سخنانی با اشاره به قابلیت‌ها و مزیت‌های‌ پیشرانی این استان در مسیر توسعه پایدار، خواستار تغییر نگرش کلان دولت به ظرفیت‌های سرشار این استان با حمایت وزارت کشور شدند.

نمایندگان مازندرانی خانه ملت درادامه با اشاره به شرایط خاص این استان بخاطر پذیرش میلیونی مسافران بر لزوم تخصیص اعتبار توازن منطقه‌ای برای نیل به اهداف توسعه مازندران در آینده و فائق آمدن بر مشکلات انبوه ناشی از کمبودهای زیرساختی استان تاکید کردند.

همچنین نمایندگان مازندرانی خانه ملت با اشاره به تغییرات مدیریتی دولت چهاردهم، برنامه محوری و تحولگرایی توام با تعهد و توان مدیریتی را رمز موفقیت مدیران در اعتلای همه جانبه دانسته و خواستارتوجه وزارت کشور به این مولفه‌های اساسی در انتصابات شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha