• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۲:۴۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403062516157
  • خبرنگار : 50034

هنجارشکنی در همایش کمپینگ همدان، پیگیری می‌شود

هنجارشکنی در همایش کمپینگ همدان، پیگیری می‌شود

ایسنا/همدان معاون اجتماعی و امور دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، در واکنش به بروز ناهنجاری در همایش اخیر کمپینگ و کاروانینگ در همدان، نسبت به این مسئله ابراز تاسف کرد.

حجت‌الاسلام رضا بهادری با اشاره به اصل سوم قانون اساسی، مبنی بر وظیفه داشتن دولت در ایجاد محیط مساعد به‌ منظور رشد فضایل اخلاقی، تاکید کرد: بروز این‌گونه هنجارشکنی‌ها در خلال برنامه‌ها مغایر با این اصل قانونی است.

مدیر اجرایی قرارگاه رصد و پایش ستاد استان، ضمن تاکید بر اینکه ماهیت ‌برگزاری این برنامه که با هدف جذب گردشگر و معرفی ظرفیت‌های گردشگری در استان بوده؛ خود یک معروف است و اشکالی به آن وارد نیست، تصریح کرد: اما متولی برگزاری برنامه باید،‌ مسئولیت اجرای صحیح آن را با رعایت شئونات اسلامی در همه حوزه‌ها، به عهده گیرد.

معاونت اجتماعی و امور دستگاه‌های حاکمیتی، بیان کرد: به رغم اعطای تذکرات پیشگیرانه به مسئولین امر، بروز قبح شکنی در این برنامه در روز شهادت امام حسن عسکری(علیه السلام) موجب تألم خاطر مردم شریف دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان شد.

بهادری اظهار کرد: به اذعان تشکل‌های مطالبه‌گری؛ که از ستاد مجوز دریافت کرده‌اند؛ تا کنون هیچ یک از دستگاه‌هایی که نامشان در پوستر تبلیغاتی برنامه ذکر شده؛ مسئولیت این ‌برنامه با حواشی و قبح‌شکنی‌های پیش آمده در آن را به عهده نگرفته است و پاسخگوی مطالبات آن‌ها نبوده است.
مدیر اجرایی قرارگاه رصد و پایش، گفت: این قرارگاه با هدف نظارت بر عملکرد، شناسایی تهدیدها و فرصت‌ها و بهبود تصمیم‌گیری ایجاد ‌شده است و موضوعات دیگری در این قرارگاه مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته که نتایج آن به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

در پایان معاون اجتماعی ستاد استان ضمن تشکر از ورود به هنگام دادستان محترم به این موضوع، اشاره کرد: با توجه به رویکرد این قرارگاه مسئول‌سازی دستگاه‌ها است، موضوع از مبادی ذیربط تا حصول نتیجه‌ مطلوب پیگیری و مطالبه خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۱۴:۲۱

اراذل و اوباش علفهای هرزی هستند ک باید بموقع از ریشه کنده بشن وگرنه ...