• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403062516079
  • منبع : نمایندگی مازندران

اخبار انتظامی مازندران

از آزاد سازی ۱۹۰۰۰ متر اراضی زراعی تا کشف ۲۵ تن چوب جنگلی قاچاق در مازندران

از آزاد سازی ۱۹۰۰۰ متر اراضی زراعی تا کشف ۲۵ تن چوب جنگلی قاچاق در مازندران

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از آزادسازی ۱۹۰۰۰ از اراضی زراعی شهرستان تنکابن به ارزش ۸۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا سرهنگ بهادر دیلمی با اعلام این خبر، بیان کرد: در پی تغییر کاربری اراضی زراعی از سوی افرادی سودجو در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی از شناسایی زمین‌های زراعی که در حال ساخت و ساز غیرقانونی در آن بوده‌اند خبر داد و افزود: پس از هماهنگی قضائی و با همکاری نماینده اداره منابع طبیعی تنکابن، در یک اقدام عملیاتی خلع‌ید انجام و تحویل منابع طبیعی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از رهاسازی ۱۹۰۰۰ متر از اراضی زراعی در این عملیات خبر داد و اظهار کرد: کارشناسان ارزش زمین‌های رهاسازی شده طی این عملیات را بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال عنوان کردند.

سرهنگ دیلمی با اشاره به اینکه هرگونه تغییر کاربری باید براساس هماهنگی با ادارات ذیربط صورت گیرد، اظهار کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲۵ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف ۲۵ تن چوب جنگلی قاچاق و توقیف دو کامیون خبر داد.

سرهنگ عبداله حسن زاده با اعلام این خبر افزود: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران پاسگاه رودپی  در مسیر حوزه استحفاظی به دو خودروی کامیون حامل چوب مشکوک شدند.

وی، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آنها در مجموع  ۲۵ تن چوب که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های شهرستان ساری برداشت شده بود ،کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: رانندگان این خودروها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل داده شد.

سرهنگ حسن زاده با اشاره به این که قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

اقدام ضربتی پلیس در دستگیری اراذل و اوباش در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از زمین گیر شدن یکی از اراذل و اوباش سابقه در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان، خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس سرهنگ علی داداش تبار در خصوص این خبر اظهار کرد: در پی قدرت نمایی با سلاح سرد، ورود به عنف، تهدید و تخریب اموال در این شهرستان توسط یکی از افراد شرور این شهرستان، مووضع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی قضائی طی یک عملیات منسجم متهم را که دارای شرارت های متعددی در این شهرستان بود در یک عملیات ضربتی زمین‌گیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل ادامه داد: این شرور سابقه‌دار که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ داداش تبار ، خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و به افراد شرور و مخل نظم و امنیت، اجازه قدرت نمایی و عرض اندام نخواهد داد و این مجرمان بدانند در صورت سرزدن هرگونه فعل مجرمانه از آنان، با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha