• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403062516043
  • خبرنگار : 50976

عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

مطالبه مردم فارس، انتخاب استاندار بومی و کارآمد است

مطالبه مردم فارس، انتخاب استاندار بومی و کارآمد است

ایسنا/فارس رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: مردم استان فارس مطالبه دارند که در صورت تغییر استاندار فعلی، شخصی کارآمد و بومی برگزیده شود و در سایر حوزه‌ها نیز از مدیران کارآمد فارس استفاده شود.

رضا محمـدیان امروز، ۲۵ شهریور ماه در نطق پیش از دستور صحن علنی شورای شهر  شیراز بیان کرد: متاسفانه در میان وزیران و مدیران انتصاب شده دولت فعلی از نخبگان اهالی فارس استفاده نشده و این موضوع جای تاسف دارد.

وی ادامه داد: مردم استان فارس انتظار دارند در صورت قصد دولت در تغییر استاندار فعلی، شخصی مومن، متعهد، دارای سوابق درخشان، کارآمد و بومی برگزیده شود و همچنین در سایر گزینه‌های دولت نیز از مدیران کارآمد فارس استفاده شود. 

محمدیان تصریح کرد: انتخاب اشخاص صرفاً سیاسی و فاقد کارآمدی از هر جناح دارای آسیب در عملکرد آن‌ها شده و موجب دلسردی مردم می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری شیراز با پیگیری شورای ششم پس از چندین سال توقف عملیات‌های عمرانی کلان، با تعریف پروژه‌های مختلف عمرانی در نقاط مختلف شهر در ابعاد مختلف در حال توسعه زیرساخت‌های شهر شیراز است که قطعاً رضایت‌مندی مردم را در پی دارد.

وی در مورد اجرایی شدن تونل ملل بیان کرد: بررسی این موضوع انجام شده و مطالعه و تصویب پروژه مذکور، پس از بررسی ضرورت‌ها و بیش از یک سال مطالعه جدید اجرای تونل ملل در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ به تصویب شورا رسیده است. قابل ذکر است از آنجایی که دروازه قرآن باید به دروازه گردشگری تبدیل شود و کمربندی فعلی اکبرآباد با تکمیل کمربندی جدید توسط وزارت راه که البته باید از عدم فعالیت جدی آن گلایه کرد، تبدیل به جاده داخلی خواهد شد و باید از ظرفیت اراضی اطراف شهرک رکن‌آباد برای توسعه شهری شهر شیراز استفاده کرد که تا حدودی توسعه طولی شهر کنترل شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: همچنین برای تخلیه بار ترافیکی میدان قصردشت و مباحث پدافند غیرعامل، خروج ترافیک به سمت محور اکبرآباد ضرورت دارد. دلایل متعدد فنی در جلسات مختلف کمیسیون عمران طی چندین جلسه بررسی شده و مطالعات زمین‌شناسی، زیست‌شناسی، ترافیکی، شهرسازی و سایر موارد لازم به صورت کامل صورت گرفته و علاوه بر شورا در کمیته تصویب طرح‌ها موضوع به تصویب رسیده است.

محمدیان ادامه داد: معاونت عمرانی شهرداری می‌تواند کلیه دلایل فنی پروژه را ارائه کند. قابل ذکر است در حال حاضر صرفاً عملیات یک دهانه تونل برای خروج ترافیک از محور قصردشت به سمت اکبرآباد اجرا خواهد شد و اجرای تونل دوم پس از انتقال کمربندی و اثرسنجی ترافیکی آغاز می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۵ ۱۹:۵۶

آقای ایمانی عالی است

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۰۳:۰۷

استاندار فعلی فارس دکتر ایمانیه هستند ایشان خیلی با درایت و تحصیلکرده هستن و بسیار دلسوز و کار بلد هروقت یه مسئول خوب داریم کسانی هستند که ساز مخالف میزنن به امید آنروز که قدر دان زحمات ایشان باشیم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۰۶:۲۶

سلام عزیزان مگر دلسوز تر وباکفایت از آقای ایمانیه داریم در استان . دست بردارید بخدا بگذارید کار انجام شود

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۰۶:۳۸

کمر بندی شرق شیراز را کامل کنید خیلی از مشکل ترافیک حل خواهد شد

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۰۶:۴۲

تا کنون در فارس استانداری به این پاکدستی ایمان و کارآمدی ،تلاشگری و فهم در استان سراغ ندارم. خدا یارت دکتر ایمانیه عزیز.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۰۷:۰۹

باسلام ، میدان قصرالدشت ، نیاز مبرم به احداث تقاطع غیرهمسطح و احداث پل روگذر ویا زیرگذر دارد ، علیرغم اینکه اقدامات زیرساختی مثل شمعک‌های ستونی و شالوده دیواره رمپ‌های آن در دوره آقای پاک‌فطرت انجام شد ، ولی ادامه کار کاملا متوقف شد ، لطفا پیگیری فرمایید

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۰۹:۲۶

بهترین استانداری که شیراز تا به الان داشته .آقای دکتر ایمانیه است. متعهد با ایمان . خدا کنه عوض نشه

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۰۹:۲۷

جناب ایمانی انسانی شریف و کاردان متخصص و دلسوز و پاک دست می‌باشند. ابقای ایشان موجب پیشرفت استان خواهد شد.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۰۹:۳۴

بهترین استانداری که شیراز تا به الان داشته آقای ایمانیه است

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۱۰:۱۶

فقط ایمانیه، پرتلاش

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۱۳:۱۵

هیچکس آقای ایمانیه نمیشه

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۱۴:۵۰

باید فردی جوان وپرانرژی وبا مدرک تحصیلی معتبر،ومردم وانقلابی ونخبه باشد . واز جوانان نخبه وانقلابی ومومن استفاده کند .

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۱۴:۵۳

دکتر ایمانیه مرد شریف و با سواد و فعالیه.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۱۵:۱۴

استاندار باید نظارت بیشتری نسبت به مجوزهای ساخت وساز در شهرداری‌ها داشته باشد ، چرا برای طبقه دوم یک منزل باید ۱۰۰ میلیون شهرداری باید بگیرد . یک طبقه دوخوابه، درحالی که طبقه پایین با مجوز وپایان کار ساخته شده است.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۱۵:۴۷

چرا هیچ کدوم از مدیران در شهر شیراز شیرازی نیستند ؟

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۱۷:۳۹

سلام استاندار شیرار اقای دکتر ایمانیه تا کنون به لحاظ علمی فرهنگی عقیدتی پاکدستی مدیریتی اصالتی بهترین فرد بوده اند که امیدوارم همواره سلامت و تندرست باشند

avatar
دیروز ۰۷:۰۸

استاندار نماینده کل شهرستان های استان باید باشند نه فقط شیراز

avatar
دیروز ۰۸:۵۰

اطراف کمربندی شیراز تماما شهرک ساخته شده که عملا میبایست کمربندی به بلوار تبدیل شود برهمین اساس تردد خودروهای سبک وسنگین در این محور میتواند خطرات جدی برای سرنشینان خودرو در پی داشته باشد هرچه زودتر فکری به حال انتقال کمربندی شود

avatar
دیروز ۱۱:۱۶

درسته دکتر ایمانیه فرد با سوادیه ولی باید شخصی استاندار باشه که یک بومی استان فارس باشه دو.باید کاردان و کارشناس مسائل اجتماعی و استان باشه.استان فارس نیاز به یک متخصص در زمینه خدمات شهری وعمومی داره.نه متخصص داخلی .