• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403062516029
  • خبرنگار : 50553

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج):

برگزاری ۹۰۰ برنامه در هفته دفاع‌مقدس در قزوین

برگزاری ۹۰۰ برنامه در هفته دفاع‌مقدس در قزوین

ایسنا/قزوین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد شهدا سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ۳۰۰ برنامه شاخص که ذیل آن ۹۰۰ ریزبرنامه در نظر گرفته است را برگزار خواهد کرد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست خبری با محوریت هفته دفاع مقدس یکشنبه ۲۵ شهریور در سالن شهید پرویز ساختمان حسن پور سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: میزبانی از سرلشگر پاسدار رحیم صفوی در ۵ مهر، تجلیل از چهره‌های برجسته دفاع مقدس، برگزاری یادواره‌ شهدا، نشست‌های تخصصی و نخبگانی، بازدید از خانواده‌های شهدای سپاه و بسیج و رونمایی از لوگوی ستاد کنگره شهدا از  برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز از خانواده ۱۷۶۰ نفری شهدای سپاه در عرض ۱۰ روز بازدید انجام شد در سال جاری نیز ۲۱۰ تیم ساماندهی شده و این تیم‌ها با تمامی خانواده‌های شهدا حتی در دورترین نقطه استان بازدید خواهند کرد و به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد شهدا سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ۳۰۰ برنامه شاخص که ذیل آن ۹۰۰ ریزبرنامه در نظر گرفته است را برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، رفیعی آتانی افزود: به فرماندهان ابلاغ کرده‌ایم تمامی برنامه‌ها با مشارکت مردم انجام شود چرا که مأموریت سپاه این است که ارتباط با مردم را پیوسته نگه دارد؛ سپاه همانند ماهی است که حیات آن به دریای عاطفه و محبت مردم متصل است و امیدواریم که بتوانیم با به میدان آمدن شما اصحاب رسانه آنچه طراحی کردیم را به سمع و نظر مردم برسانیم.

وی با اشاره به اینکه تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با گنجینه‌های دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: کار معلم کار هدایت، تعالی و انسان را به رشد رساندن است، شهیدان پیشتازترین معلمان این جامعه‌اند چرا که با فداکاری مصداق این جمله را در جان جامعه ثبت کرده‌اند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: ما در طول دفاع مقدس ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب کردیم و باید این دانش‌آموزان اثرگذار دیروز به نسل امروز شناسانده شوند، در این راه برد اصحاب رسانه ماندگارتر از برد موشک‌ چرا که امروز از قدرت رسانه در میدان رزم استفاده می‌شود و رسانه انقلابی و مردمی می‌تواند در این جنگ پیروز میدان باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha