• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403062515945
  • خبرنگار : 71516

استقبال گروه‌های مقاومت فلسطینی از عملیات ارتش یمن

استقبال گروه‌های مقاومت فلسطینی از عملیات ارتش یمن

گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و جهاد اسلامی عملیات ارتش یمن در عمق فلسطین اشغالی را تبریک گفتند.

به گزارش ایسنا، جنبش حماس تأکید کرد: حمله موشکی یمن به عمق سرزمین‌های اشغالی پاسخ طبیعی به تجاوز این رژیم علیه ملت فلسطین و یمن برادر و منطقه عربی است. تا زمانی که تجاوز وحشیانه علیه ملت ما در نوار غزه متوقف نشده دشمن صهیونیستی امنیتی نخواهد داشت.

طبق گزارش سما، در بیانیه حماس آمده است: عملیات‌های پشتیبانی جبهه‌های مقاومت در یمن، لبنان و عراق و رویارویی مستقیم با دشمن صهیونیستی حق اصیل مقاومت امت ما و ملت‌های آن است. کاری که جبهه‌های پشتیبانی انجام می‌دهند تأکیدی بر وحدت امت ما و سرنوشت مشترک آن در مقابله با طرح صهیونیسم و سلطه استعمارگرانه آن در فلسطین و منطقه عربی است.

حماس تأکید کرد: ما از تمام گروه‌ها و ملت‌های آزاده در امت عربی و جهان می‌خواهیم به حمایت و کمک به ملت و مقاومت تا زمان توقف تجاوز علیه غزه ادامه بدهند.

جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه‌ای ضمن قدردانی از حمله موشکی یمن به دل یافا، «تل‌آویو»، اعلام کرد این عملیات بحران‌های دشمن را تشدید و ضعف او را نشان داد.

این جنبش اعلام کرد، شجاعتی که ملت یمن در مقابله با استکبار آمریکا و سرکشی رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد، تاکیدی بر پایبندی ملت یمت به حمایت از ملت فلسطین است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تداوم سکوت محافل رسمی جهان عرب را در قبال کشتار و جنگ نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه محکوم کرد.

جنبش مجاهدین فلسطین نیز ضمن تبریک عملیات ارتش یمن تأکید کرد: موفقیت حمله موشکی ارتش یمن علیه عمق اراضی اشغالی و شکست تلاش‌ها برای رهگیری آن شکست شدیدی است که به شکست‌های سیستم نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی اضافه می‌شود.

این جنبش اعلام کرد: عملیات یمن پیامی برای دشمن و حامیانش است، مبنی بر اینکه حمایت غرب از صهیونیست‌ها امنیتی را برای آن‌ها ایجاد نمی‌کند. این عملیات در سالروز ولادت نبی اکرم (ص) تأکیدی بر وحدت امتی است که دشمن به دنبال نابودی آن و منحرف کردن آن از مسئله اصلی (مسئله فلسطین) است. ما از موضع ملت یمن و عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن و نیروهای مسلح یمن قدردانی می‌کنیم.

این جنبش اعلام کرد: ما از تمام گروه‌های مقاومت در امت خود می‌خواهیم فشار را بر دشمن صهیونیستی و حامیان آمریکایی آن برای توقف جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه افزایش دهند.

جبهه مبارزه مردمی فلسطین نیز اعلام کرد: عملیات ارتش یمن منجر به ایجاد معادله‌های جدیدی در نزاع با دشمن و حامیانش شد. این عملیات پاسخ طبیعی به تجاوز دشمن صهیونیستی به شهر الحدیده یمن و ادامه جنگ نسل کشی علیه ملت فلسطین است.

کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز در بیانیه‌ای اعلام کردند: ما عملیات ارتش یمن را تبریک می‌گوییم. این عملیات شکست بزرگی برای تمام سامانه‌های دفاعی رژیم صهیونیستی و آمریکا و پیامی برای صهیونیست‌هاست مبنی بر اینکه کابینه بنیامین نتانیاهو شما را به سمت پرتگاه می‌برد.

در بیانیه این کمیته‌ها آمده است: ما از قهرمانان ارتش یمن قدردانی می‌کنیم و از تمام این امت می‌خواهیم از قهرمانان ارتش یمن و رهبری جسور و با درایت آن الگو بگیرند.

جنبش فتح انتفاضه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما عملیات نیروهای مسلح یمن را که نشان دهنده تحولی چشمگیر در عملکرد مقاومت یمن است، تبریک می‌گوییم. جبهه‌های پشتیبانی پیام‌هایی را با آتش برای رژیم اشغالگر می‌فرستند؛ پیام‌هایی که محتوای آن این است: ما غزه و ملت فلسطین را در مقابل این نسل کشی تنها نمی‌گذاریم. برادران ما در یمن و محور مقاومت و تمام جبهه‌های پشتیبانی ثابت کردند مسئله فلسطین و مسجد الاقصی پرونده اصلی امت عربی و اسلامی است و مقاومت تنها راه برای مقابله با زورگویی صهیونیست‌ها و غرب است.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز-یکشنبه- بیانیه مهمی را درباره عملیات نظامی ویژه‌ای که ارتش یمن علیه عمق اراضی اشغالی انجام داد، منتشر کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: یگان موشکی ما با یاری خداوند عملیات نظامی ویژه‌ای را اجرا کرد که در آن یک هدف نظامی در منطقه «یافا» (تل‌آویو) در فلسطین اشغالی هدف قرار گرفت. این عملیات با یک موشک بالستیک جدید فراصوت انجام شد که در اصابت به هدف خود موفق عمل کرد و سامانه‌های پدافندی دشمن در رهگیری و مقابله با آن شکست خورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha