• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403062515759
  • خبرنگار : 50231

پونه عاشورپور:

عشق به بازیگری من را از آبادان به تهران کشاند

عشق به بازیگری من را از آبادان به تهران کشاند

ایسنا/خوزستان پونه عاشورپور، بازیگر خوزستانی فیلم‌های «جادوگر» و «بخارست»، در یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی به قاب تلویزیون می‌آید.

وی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: عشق به بازیگری من را از شهرم آبادان به تهران کشاند و اگرچه متحمل سختی‌های بسیاری در این مسیر شدم اما مطمئن بودم که به‌زودی به موفقیت‌های بسیاری می‌رسم.

عاشورپور با اشاره به ایفای نقش خود در سریال «تانک‌خورها» اثر جدید پرویز شیخ‌طادی که به‌زودی از تلویزیون پخش می‌شود اظهار داشت: از کودکی علاقه‌مند به بازیگری بودم و در دوران مدرسه در شهر خودم یعنی آبادان کارهای تئاتر بسیاری انجام داده بودم تا این‌که به تهران آمدم و به صورت حرفه‌ای و جدی این حرفه هنر را دنبال کردم.

بازیگر سریال «همه‌گیری» به کارگردانی صادق بکتاشیان گفت: در شهرستان‌ها فضا و زمینه مطلوبی برای بازیگران جهت حضور موثر در عرصه تصویر و حتی تئاتر وجود ندارد. بنابراین با وجود برخی مخالفت‌های خانواده‌ام به تهران آمدم و مرحله جدیدی از زندگی اجتماعی و هنری‌ام را در پایتخت شروع کردم.

بازیگر فیلم سینمایی «بخارست» به کارگردانی مسعود اطیابی اظهار کرد: کار کردن در سینما آن هم در تهران سختی‌های بسیاری دارد و البته رقیبان زیاد. اما با ایمان به توانمندی‌هایی که داشتم و تجربه‌های بسیاری که در محضر اساتید آموختم توانستم به مراحل تازه‌تری از هنر بازیگری قدم بگذارم که اینها خود انگیزه من را برای نقش‌آفرینی‌های بهتر و بیشتر مضاعف کرد.

عشق به بازیگری من را از آبادان به تهران کشاند

جادوگر

عاشورپور در پاسخ به این پرسش که آیا مخالفت‌های خانواده شما را از مسیری که در پیش گرفته بودید منصرف نکرد؟ گفت: با احترام بسیاری که برای خانواده‌ام قائل هستم این راه را در پیش گرفتم و آمدم تا دست‌کم خودم را به خودم ثابت کنم و در سینما به آن جایگاهی که دوست دارم برسم؛ اگرچه می‌دانم این مسیر ناهمواری‌های بسیاری دارد.

این بازیگر که تجربه اخیر خود در سریال «تانک‌خورها» را تجربه‌ای متفاوت از یک مجموعه که پیشتر در آن ایفای نقش کرده (سریال همه‌گیری) و نیز کارهای سینمایی خود می‌داند می‌گوید: خدا را شاکرم که در سینما با کارگردان‌ها، تهیه‌کننده‌ها و فیلم‌سازهای بسیاری آشنا شدم و توانسته‌ام تا حدودی به عرصه سینما و تلویزیون شناسانده شوم اما می‌دانم این راه بسیار طولانی و موفقیت در آن مستلزم تلاش‌های بسیاری است.

این بازیگر جنوبی و اهل آبادان همچنین درباره کارهای دفاع مقدسی معتقد است: البته کار آقای شیخ‌طادی با دیگر کارهای دفاع مقدسی متفاوت است و نه می‌شود گفت کاری شبیه «اخراجی‌ها» و «معراجی‌ها»ست و نه کارهای دفاع مقدسی معمول و مرسوم. به عنوان یک زن جنوبی که همواره درگیر سال‌های دفاع مقدس بودیم و بسیار از آن سال‌ها شنیده‌ایم تلاش کردم از عهده نقش‌ام به‌خوبی برآیم.

عشق به بازیگری من را از آبادان به تهران کشاند

بخارست

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha