• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403062515568
  • خبرنگار : 71489

میرزایی: دولت و مجلس راه‌های برون رفت از مشکلات موجود را شناسایی کنند

میرزایی: دولت و مجلس راه‌های برون رفت از مشکلات موجود را شناسایی کنند

نماینده بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با مدیران دلسوز و دستگاه‌های اداری کارآمد و خدمت‌رسانی صادقانه و مجلس با نظارت دقیق، قانونگذاری هوشمند و حضور کارآمد در عرصه اجتماع باید راه‌های برون رفت از مشکلات موجود را شناسایی کنند.

به گزارش ایسنا، غلامرضا میرزایی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در نطق میان دستور خود با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین همچنان مهم‌ترین موضوع روز دنیای اسلام و جهان اسلام است، گفت: غزه با تقدیم بیش از ۴۰ هزار شهید از کودکان، پیران، زنان و مردان به قله‌ای رفیع در تاریخ مقاومت ملت‌ها تبدیل شده است تاریخ با افتخار مقاومت این ملت را خواهد ستود و این ایستادگی ماندگار خواهد ماند.

وی اظهار کرد: با پایداری جبهه مقاومت عرصه بر دولت غاصب و حامیانش تنگ شده‌ است و آنها به ننگین‌ترین چهره‌های تاریخ تبدیل شده‌اند. اکنون بنیان استکبار در تلاطمی سخت و شکننده گرفتار شده‌اند و افکار عمومی ملت‌های آزادی جهان به خروش آمده است و به یاری خداوند سنت الهی محقق خواهد شد و فتح و ظفر نزدیک است.

این نماینده مجلس همچنین با بیان اینکه «شعار وفاق ملی که مایه امیدواری ملت شده است با کار ارزنده مجلس محترم قوت گرفت»، عنوان کرد: اکنون گوی و میدان در دستان دولتمردان است و امید است عملکرد شایسته آنها در مسیر خدمت رسانی، نظارت دقیق و وظایف مجلس را تسریع کند و با فضل الهی از چالش‌ها و مشکلات روبرو عبور کنیم. دولت و مجلس باید طرحی نو دراندازند دولت با مدیران دلسوز و دستگاه‌های اداری کارآمد و خدمت رسانی صادقانه و مجلس با نظارت دقیق و قانونگذاری هوشمند و حضور کارآمد در عرصه اجتماع باید راه‌های برون رفت از مشکلات موجود را شناسایی کنند.

میرزایی تصریح کرد: مردم عزیز ما همچنان با صبوری پای انقلاب ایستاده‌اند؛ آنها هزینه می‌دهند، گرانی‌ها را تحمل می‌کنند و با فقر دست و پنجه نرم می‌کنند، کمبودها را هم تحمل می‌کنند اما بی‌عدالتی و فساد را نمی‌توانند تحمل کنند، کم کاری دستگاه‌های اداری را نمی‌پذیرند و مدیران بی‌تعهد را نمی‌خواهند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در ادامه خواستار توجه دولت به وضعیت حوزه انتخابیه خود و رفع موانع پیش روی توسعه این حوزه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha