• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403062515376
  • خبرنگار : 30058

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد:

شش رتبه ملی سهم دانشگاه محقق اردبیلی از جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور

شش رتبه ملی سهم دانشگاه محقق اردبیلی از جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور

ایسنا/اردبیل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی از کسب شش رتبه ملی توسط دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در سی‌وهشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور خبر داد.

عباس فنی‌اصل ۲۵ شهریور در جمع خبرنگاران گفت: در آخرین مرحله جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور که بین منتخبین دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پیام نور، آزاد اسلامی، فرهنگیان، فنی و حرفه‌ای، جامع علمی کاربردی و علوم و معارف قرآن کریم از ۱۸ تا ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ به میزبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تبریز برگزار شد، دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی موفق به کسب رتبه‌های برتر این جشنواره شدند.

وی با اشاره به رتبه‌های کسب شده توسط دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در این مرحله جبرائیل اسماعیل‌زاده در رشته فیلم‌نامه رتبه اول، آیدین علی خیاوی در رشته داستان نویسی رتبه اول، سمیه محمدی در رشته معرق و منبت رتبه اول، پیمان زارع در رشته نقد کتاب رتبه سوم، شیدا پیری در رشته پرسمان معارفی رتبه سوم و زهره گل‌محمدی در رشته نقاشی رتبه سوم ملی را کسب کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به مراحل مختلف برگزاری جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، خاطرنشان کرد: جشنواره قرآن و عترت دانشجویان هر سال با ابلاغ از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود. مرحله اول این جشنواره در داخل دانشگاه و مرحله دوم رقابت میان دانشجویان دانشگاه‌های تابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مرحله نهایی مسابقات در بین دانشجویان دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

دبیر شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: امسال نیز دانشگاه محقق اردبیلی با کسب ۲۰ رتبه در مرحله کشوری موفق به کسب رتبه اول در بین کل دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد و در مرحله نهایی نیز موفق به کسب ۶ رتبه برتر ملی در بین دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha