• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403062415226
  • خبرنگار : 50632

رئیس هیات نجات غریق و غواصی گیلان:

نفرات برتر جشنواره نجات غریق گیلان معرفی شدند

نفرات برتر جشنواره نجات غریق گیلان معرفی شدند

ایسنا/گیلان رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان گفت: اولین جشنواره ندای امید در بخش نجات غریق در دو بخش دختران و پسران با حضور ۱۴۰ نفر ورزشکار در استان گیلان برگزار شد.

هاشم اسماعیلی امروز ۲۴ شهریورماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به پایان اولین جشنواره ندای امید در بخش نجات غریق، اظهار کرد: این رقابت‌ها به صورت سراسری در دو بخش دختران و پسران در استان گیلان برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره در دو رده سنی ۱۱ و ۱۲ و گروه سنی ۱۳ و ۱۴ سال با حضور ۱۴۰ ورزشکار در ۶ تیم آقایان و ۱۱ تیم بانوان با مشخص شدن نفرات برتر پایان یافت. 

نفرات برتر جشنواره نجات غریق گیلان برگزار شد

رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی ورزشکاران با بخش مسابقه‌ای رشته نجات غریق است و این رقابت‌ها مطابق استاندارهای مسابقات فدراسیون انجام شد.

اسماعیلی تصریح کرد: در این جشنواره تلاش بر این شده که با برگزاری این نوع رقابت‌ها ورزشکاران این رده سنی که آینده سازان این رشته هستند با بخش مسابقاتی آن آشنایی بیشتر داشته باشند.

نفرات برتر جشنواره نجات غریق گیلان برگزار شد

وی با اشاره به استقبال خوب ورزشکاران از این جشنواره خاطر نشان کرد: هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان در نظر دارد در پایان فصل پاییز و زمستان مراحل بعدی این جشنواره را برگزار کند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان با اشاره به نتایج جشنواره در بخش دختران، گفت: در رشته ۲۵ متر کرال سینه تک دست دختران ۱۱و ۱۲ سال دختران مقام اول را مهرناز کارگر، مقام دوم زا هلیا محمودی نژاد و مقام سوم نرجس برتون کسب کردند.

اسماعیلی افزود: در رشته ۲۵ متر کرال سینه + متر پشت مقدماتی و حمل توپ ۱۱و۱۲ سال دختران ماهک ثابتیان، معصومه جهانی پور و المیرا رهبری به ترتیب اول تا سوم شدند.

نفرات برتر جشنواره نجات غریق گیلان برگزار شد

وی با اشاره به نتایج رشته ۲۵ شنا با مانع ۱۱و ۱۲ سال دختران، گفت:مقام اول را ماهک ثابتیان، مقام دوم را نرجس برتون و مقام سوم مشترک را المیرا رهبری و معصومه جهانی پور کسب کردند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان افزود: در رشته ۵۰ متر کرال سینه تک دست ۱۳ و ۱۴ سال دختران نیز نیلگون وهابی، نورا عاشورپور و مارال احمدی اول تا سوم شدند.

اسماعیلی افزود: در رشته ۲۵متر کرال سینه+ متر پشت مقدماتی و حمل توپ ۱۳و۱۴ سال دختران نیز مقام اول را نیلگون وهابی، مقام دوم را الیا رهبری و مقام سوم مشترک زا تیا حامدی فر و ماهک جنت مکان بدست آوردند.

وی گفت: در رشته ۵۰ متر با مانع ۱۳و۱۴ سال دختران مقام اول نورا عاشور پور،مقام دوم مارال احمدی و مقام سوم هلن سماک حرفه کسب کردند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان با اشاره به نتایج جشنواره در بخش پسران، خاطرنشان کرد: در رشته ۲۵ متر کرال سینه تک دست ۱۱ و ۱۲ سال پسران مقام اول مشترک را سانیار قاضی نژاد و پارسین شکرایی کسب کردند و مهدی بجاری و آرتین حسینی دوم و سوم شدند.

اسماعیلی افزود: در رشته ۲۵متر کرال سینه+ متر پشت مقدماتی و حمل توپ ۱۱و۱۲ سال پسران، مقام اول را پارسین شکرایی، مقام دوم را آرین بشردوست و مقام سوم را آدرین صفی نژاد کسب کردند.

وی افزود: در رشته ۲۵ شنا با مانع ۱۱و ۱۲ سال پسران مقام اول را مهدی بجاری، مقام دوم را کیان حق پرست و مقام سوم را امیرعلی حسنی نژاد کسب کردند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان گفت: در رشته ۵۰ متر کرال سینه تک دست ۱۳و ۱۴ سال پسران هیراد فدایی، ماهان قاسمی و کسری عبداله پور به ترتیب اول تا سوم شدند.

نفرات برتر جشنواره نجات غریق گیلان برگزار شد

اسماعیلی افزود: در رشته ۲۵متر کرال سینه+ متر پشت مقدماتی و حمل توپ ۱۳و ۱۴ سال پسران نیز پرهام آقازاده بر سکوی اول ایستاد و هیراد فدایی و سیاوش حسین زاده دوم و سوم شدند.

وی گفت: در رشته ۵۰ متر با مانع ۱۳ و ۱۴ سال پسران مقام اول را پرهام آقازاده، مقام دوم را ماهان قاسمی و مقام سوم را پرهام محمدی کسب کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha