• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۶
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403062415186
  • منبع : نمایندگی مرکزی

تسریع روند اجرایی شهرک صنعتی میلاجرد مستلزم رفع مشکل گاز، برق و آب

تسریع روند اجرایی شهرک صنعتی میلاجرد مستلزم رفع مشکل گاز، برق و آب

ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات مربوط به گاز، برق و تامین منابع آبی، روند اجرایی شدن شهرک صنعتی میلاجرد را سرعت خواهد بخشید.

محمد جمالیان در حاشیه جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی میلاجرد افزود: عملیات اجرایی شهرک صنعتی میلاجرد در سریعترین زمان ممکن آغاز خواهد شد و موانع و مشکلاتی که پیش روی این شهرک صنعتی است با حضور مسئولان استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: یکی از مسائل مهم در عملیات اجرایی شهرک صنعتی میلاجرد رفع موانع و مشکلات مربوط به گاز، برق و تامین منابع آبی است و رفع این مشکلات می‌تواند روند اجرایی شدن این منطقه صنعتی را سرعت بخشد که خوشبختانه در این نشست تصمیمات خوبی گرفته شد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب گفت: شهرک صنعتی میلاجرد نقش بسیار مهمی در رونق اقتصادی شهرستان کمیجان خواهد داشت و علاوه بر نوآوری و افزایش ارزش افزوده و اشتغال و درآمد در شهرستان، به توازن و تعادل روستاها و شهرها و نواحی روستایی منطقه کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: شهرستان کمیجان در زمینه تولیدات صادرات‌ محور ظرفیت قابل قبولی دارد و برداشتن موانع احداث شهرک‌ صنعتی میلاجرد و ایجاد واحدهای تولیدی، جذب سرمایه، رشد و شکوفایی در منطقه و رفع مشکل اشتغال جوانان را به همراه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس، جمالیان در پایان تاکید کرد: یکی از مسائلی که باید واحدهای صنعتی به آن توجه ویژه داشته باشند و برای آن برنامه ریزی مناسب انجام دهند این است که صنایع برای تامین برق مورد نیاز خود باید به سمت ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی و خود تامین بروند تا از مدیریت بار معاف شده و دچار قطعی و خاموشی نشوند، این امر در صنایعی که در حال راه اندازی هستند باید از ابتدا مورد توجه آن‌ها و مسئولین قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha