• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403062415112
  • خبرنگار : 50649

مدیرکل میراث فرهنگی فارس خبر داد:

افزایش ساعات بازدید از بناهای تاریخی و فرهنگی فارس تا پایان شهریور

افزایش ساعات بازدید از بناهای تاریخی و فرهنگی فارس تا پایان شهریور

ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از افزایش ساعت بازدید از بناهای تاریخی- فرهنگی این استان فارس از فردا تا پایان شهریورماه خبر داد.

محمد ثابت اقلیدی امروز، ۲۴ شهریورماه در نشست میراث فرهنگی فارس گفت: با توجه به اینکه همواره در هفته پایانی تابستان شاهد حضور گسترده مسافران به استان فارس به‌خصوص شهر شیراز هستیم، از این‌رو برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران ساعت بازدید تمامی اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس تا ۳۱ شهریورماه افزایش یافت.

وی افزود: افزایش ساعت بازدیدها با در نظر گرفتن استقبال مسافران از این اماکن تاریخی و فرهنگی استان متغییر است به‌طوری‌که مجموعه‌های فرهنگی تاریخی حافظ و سعدی به ترتیب از ۸ تا ساعت ۲۳ و ۲۲ پذیرای مسافران خواهند بود.

ثابت اقلیدی تصریح کرد: بلیت‌فروشی مجموعه تاریخی حافظ از ساعت ۸ تا ۲۲:۳۰ و مجموعه تاریخی سعدی هم از ۸ تا ۲۱:۳۰ خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: ساعت بازدید از مجموعه فرهنگی ارگ کریم‌خان از ساعت ۸ تا ۲۲ و موزه حمام وکیل در شیراز هم از ساعت ۸ تا ۲۱ است.

 وی بیان کرد: بازدید از موزه‌های پارس، سنگ‌های تاریخی هفت‌تنان و عمارت دیوان‌خانه همچنین مجموعه جهانی تخت جمشید از ساعت ۸ تا ۱۹ است.

به گفته ثابت اقلیدی، ساعت بازدید از موزه تخت جمشید، مجموعه تاریخی نقش رستم، نقش رجب، مجموعه جهانی پاسارگاد، شهر جهانی بیشاپور، موزه بیشاپور، تنگ چوگان همچنین آتشکده فیروزآباد، کاخ ساسانی سروستان، موزه مردم شناسی کازرون وموزه نی‌ریز از ساعت ۸ تا ۱۸:۳۰ است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس تأکید کرد: بلیت‌فروشی این مجموعه‌ها تا نیم ساعت قبل از پایان ساعت بازدید خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha