• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403062414997
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

جذب ۷۸ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی

جذب ۷۸ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از جذب حدود ۷۸ درصدی تسهیلات بند «الف» تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در خراسان جنوبی در راستای ایجاد اشتغال، کارآفرینی و تولید خبر داد.

مهدی جعفری امروز شنبه ۲۴ شهریور در کارگروه استانی تبصره ۱۸ قانون بودجه اظهار کرد: هزار و ۱۲۱ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به استان اختصاص یافت که بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شده است. 

وی از جذب حدود ۷۸ درصدی تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در راستای ایجاد اشتغال، کارآفرینی و تولید خبر داد و گفت: تاکنون ۸۶۳ میلیارد تومان از محل تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به طرح‌های اشتغال استان پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: آخرین مهلت جذب این اعتبارات ۲۶ شهریور ماه است که باید با هم افزایی دسته‌جمعی همه همت و تلاش خود را به کار گیریم که ۱۰۰ درصد این تسهیلات را جذب کنیم.

جعفری بیان کرد: برخی بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ عملکرد خوبی داشته‌اند که اقدام آنها قابل تقدیر است، اما بانک صنعت و معدن جذب حدود ۶۷ درصدی داشته است که باید این میزان را رشد دهند که پیگیری و مکاتبات لازم با مدیرعامل کشوری این بانک انجام شده تا این اعتبار را نگه دارند و قول آن را گرفتیم.

وی با اشاره به جذب پایین اعتبارات در بانک آینده، تصریح کرد: این اعتبارات مربوط به طرح‌های پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان است که معاونت علمی ریاست جمهوری آن را مدیریت می‌کرده و جذبی در این خصوص اتفاق نیفتاد و در این حوزه متضرر هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: همچنین مشکل بعدی مربوط به عدم جذب اعتبارات تبصره ۱۸ در بانک مسکن و اداره کل راه و شهرسازی در زمینه بازآفرینی شهری است که اعلام شده متقاضی تسهیلات حوزه بازآفرینی شهری در استان نداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha