• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403062414895
  • خبرنگار : 50348

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

جوانان پارالمپیکی اصفهان عصاره امید و افتخار هستند

جوانان پارالمپیکی اصفهان عصاره امید و افتخار هستند

ایسنا/اصفهان سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جوانان ورزشکار ما به ویژه پاراالمپیکی‌ها عصاره کاملی از امید، افتخار و نگاه رو به جلو هستند. در روزگاری که همه ابزارها تلاش می‌کنند قوه محرک کشور را متوقف و ناامید کند، آن‌ها با حضورشان در مسابقات بین‌المللی باطل‌السحر می‌کنند.

علی صالحی ۲۴ شهریور در آیین تجلیل از افتخارآفرینان پارالمپیکی اصفهان، اظهارکرد: به نمایندگی از مردم اصفهان و مجموعه شورای شهر این افتخارآفرینی و تلاش‌های غرورآفرین برای اهتزاز پرچم را تبریک می‌گویم. ذوق می‌کنیم وقتی شما را در کنار این پرچم می‌بینیم و وظیفه داریم از تشکر کنیم.

وی افزود: جوانان ورزشکار ما به ویژه پاراالمپیکی‌ها عصاره کاملی از امید، افتخار و نگاه رو به جلو هستند. در روزگاری که همه ابزارها تلاش می‌کنند قوه محرک کشور را متوقف و ناامید کند و دستاوردها را کم‌رنگ کند، جوانان خصوصا پاراالمپیکی‌ها با حضورشان در مسابقات بین‌المللی باطل‌السحر می‌کنند.

صالحی با یاد کردن از از زنده یاد رشید مسجدی تاکید کرد: در مجموعه مدیریت شهری تلاش می‌کنیم خصوصا در حوزه زیرساخت‌های ورزشی حداکثر تلاش در توسعه و نگهداری را انجام دهیم، زیرا معتقدیم اگر قهرمانی بخواهد رشد کرده و چهره شود، از همین زیرساخت‌ها است و هر کاری که لازم باشد تا عزیزانمان به سکوهای رفیع‌تری برسند، در خدمتیم. وظیفه ما این است که استعدادهایی که توان بالابردن پرچم کشور را دارند، را حمایت کنیم.

همچنین حامد حق‌شناس، دارنده مدال برنز پارالمپیک پاریس در پاراتکواندو نیز با ابراز امیداوری از عملی شدن وعده‌ها، گفت: تشکر می‌کنم از مدیر اداره کل و بقیه دست اندرکاران برای برگزاری این مراسم و امیدوارم بعد از مراسم نیز کمک‌هایی به جامعه ورزش ما شده و به قول‌هایشان عمل کنند. 

او ادامه داد: در استان‌های دیگر بدون قول، عمل می‌کنند ولی در اصفهان قول می‌دهند اما عمل نمی‌کنند، در پارالمپیک پاریس توانستم به مدال برنز دست یابم که بالاترین رویداد در ورزش‌ رزمی است و امیدوارم با حمایت‌ها این روند رو به رشد ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha