• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403062414892
  • خبرنگار : 50348

تجلیل از پارالمپیکی‌های نصف‌ جهان در کنار افتخارآفرینان میهن

تجلیل از پارالمپیکی‌های نصف‌ جهان در کنار افتخارآفرینان میهن

ایسنا/اصفهان آیین تجلیل از قهرمانان و افتخارآفرینان پاراالمپیکی‌ استان اصفهان برگزار شد.

این آیین با حضور فرماندار اصفهان، اعضای شورای شهر، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، رئیس بهزیستی اصفهان، روسای هیئت‌ها، مدیرکل ورزش و جوانان و ورزشکاران پارالمپیکی استان اصفهان، و تعدادی از فعالان ورزشی و مدیریتی استان اصفهان امروز (شنبه، ۲۴ شهریور ماه) در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

مهدی صدری، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در حاشیه این آیین، اظهار کرد: در کنار همه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های جسمی، افتخار ما این است که موضوعات اخلاقی و معنوی همپای توانایی‌های ورزشی‌ در ورزشکاران ما موج می‌زند. این اتفاقات روحانی که رقم زده شد، اهمیتی کمتر از کسب مدال ندارد.

وی ادامه داد: به قهرمانان‌مان خداقوت می‌گویم و از زحمت تک‌تک بزرگواران از ورزشکاران تا دست‌اندرکاران تشکر می‌کنم.

صدری بیان کرد: چهار سال آینده در سال ۲۰۲۸ میلادی، مسابقات بعدی المپیک و پارالمپیک در لس‌آنجلس برگزار می‌شود که بسیار امید دارم با هویت ایرانی و شناختی که از ورزشکاران‌مان دارم، در آمریکا افتخاراتی بیش از این رقم خواهیم زد.

او ادامه داد: آنجا آوردگاهی است که جدای از موضوع ورزش، بر همیت و هویت ایرانی بیشتر اضافه می‌شود و مقابل چشمان آنها موفقیت‌های بیشتری به رخ جهان خواهیم کشید.

وی یادآوری کرد: دو مربی و سرمربی از اصفهان به‌عنوان افتخار در رقابت‌های پاریس بودند که همپای قهرمانان و جلوداران آن‌ها هستند. پیشکسوتان نیز کسانی هستند که مسیر را برای افتخارآفرینی باز می‌کنند و قدردان زحمات‌شان هستیم. در این مدت فعالیتم برای ورزش و جوانان استان اصفهان، تمرکزم بر فعالیت مشترک است و با یک همگرایی و به دور از برندگرایی با هم کار کنیم. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: امیدوارم به واسطه این هم‌گرایی خوبی که در ورزش اصفهان داریم، توفیق‌های بیشتری حاصل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha