• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403062414891
  • خبرنگار : 50037

فرماندار اسدآباد:

رویکردهای جدید برای تبیین گرامیداشت دفاع مقدس ضروری است

رویکردهای جدید برای تبیین گرامیداشت دفاع مقدس ضروری است

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت: برای حفظ یاد و خاطره دوران دفاع مقدس و گرامیداشت آن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین این ارزش‌ها به رویکردهای جدید نیاز بوده و این امر ضروری است.

سلیمان نظری دوست شنبه ۲۴ شهریور در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد:برای اتفاق افتادن رویکرد جدید به منظور گرامیداشت دفاع مقدس و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین آن باید با جوانان جامعه ارتباط دو چندانی ایجاد و فراهم شود.

وی از برگزاری برنامه های مختلفی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران‌، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان، مسابقات ورزشی، برگزاری نمایشگاه، غبارروبی مزار شهدا، ایستگاه صلواتی، نواخته شدن زنگ ایثار و شهادت در سطح مدارس، قرائت وصیت‌نامه شهدا در مدارس، برگزاری میز خدمت، مسابقات کتابخوانی و اکران فیلم هفته دفاع مقدس از جمله برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت هفته گرامیداشت مقدس در شهرستان اسدآباد خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد هم‌ با بیان اینکه باید ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شده و فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنها نهادینه شود، افزود: باید تلاش شود تا پیام‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل‌های امروز انتقال دهیم چرا که با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس می‌توانیم زمینه ساز ترویج فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جدید باشیم.

سرهنگ امید علی الیاسی از برگزاری بیش از ۳۰ عنوان برنامه مختلف به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در سطح پایگاه های مقاومت این شهرستان خبر داد و گفت: رونمایی از کتاب شهید خزایی در هفته دفاع مقدس در شهرستان انجام خواهد شد.

وی‌ هفته دفاع مقدس را یادآور اخلاص و رشادت‌های رزمندگان و نماد مقاومت، غیرت و اقتدار ملت غیور ایران دانست و بیان کرد: پاسداشت خون شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها و همچنین ارج نهادن به جانفشانی جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با حفظ کرامت و منزلت والای آنان کمترین کاری است که امروز بر عهده ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha