• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403062414859
  • منبع : بازار

خرید تشک بادی از فروشگاه اصلی اینتکس intex

خرید تشک بادی از فروشگاه اصلی اینتکس intex

تشک بادی اینتکس و انواع تشک های بادی ماشین کمپینگ بهترین انتخاب برای سفرهای طولانی مدت برای خواب و استراحت با ارزان تری قیمت در فروشگاه اینتکس مرکز فروش محصولات بادی در ایران

به گزارش ایسنا به نقل از اینتکس تهران، تشک بادی ماشین و کمپینگ یکی از بهترین گزینه ها برای استراحت داخل فضای ماشین چه در هنگام مسافرت و چه برای افرادی که مدت زمان زیادی را در روز درون ماشین خود سپری می کنند می باشد. تشک های بادی ماشین یا به عبارتی دیگر تشک بادی صندلی عقب ماشین را می توان در سال های گذشته از محبوب ترین و پرفروش ترین دسته بندی های تشک های بادی به شمار آورد که طرفداران بسیاری را به دلیل کاربردهای زیادی که دارد به خود جذب کرده است. این محصولات ساختاری کاملا مهندسی شده دارند تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند و راحتی ایده آل را برایتان پدید آورند.

ساختار بدنه این محصولات به گونه ای است که در زیر تشک بادی یک ستون بادی بزرگ تعبیه شده است تا فضای خالی میان صندلی ها را پر کند و محیطی هموار و یکدست را ایجاد نماید. گفتنی است که این ستون بادی به صورت مجزا از تشک بادی تعبیه شده است تا با جدا کردن ستون، بتوانید از تشک بادی در محیط های یکدست بیرونی نیز استفاده کنید. در واقع می توان گفت که با خرید تشک بادی خودرو با یک تیر دو نشان خواهید زد و علاوه بر استفاده درون ماشین و در مسافرت ها می توانید از تشک بادی اصلی در بخش های بیرونی ماشین همانند داخل چادرهای کمپینگ نیز استفاده کنید و صاحب یک تشک بادی کمپینگ یا خانگی نیز شوید.

اما نحوه راه اندازی تشک بادی ماشین چگونه است؟ راه اندازی این تشک بادی به سادگی آب خوردن می باشد و برای این کار اصلا کار سختی را پیش رو ندارید. برای این امر تعدادی دریچه باد بر روی بدنه تعبیه شده است که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را خواهد داشت و می توانید با استفاده از این پمپ بادها در مدت زمان دو الی سه دقیقه ای تشک را راه اندازی و آماده استفاده نمایید. لازم به ذکر است که با خرید تشک بادی ماشین از نمایندگی اینتکس تهران یک پمپ باد نیز به صورت رایگان برای شما ارسال می شود که از بهترین مدل موجود در بازار است و به صورت کاملا برقی و اتوماتیک است.

این پمپ باد قابلیت اتصال به فندکی ماشین را دارد و بدون نیاز به برق شهری در شرایط مسافرت می توانید تشک را باد کرده و آماده استفاده نمایید. توجه داشته باشید که پمپ باد تنها تجهیزات جانبی همراه این محصول نیست و فروشگاه اینتکس تهران علاوه بر پمپ باد، یک ساک حمل دسته دار به همراه دو کوسن بادی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین را نیز درون بسته بندی قرار داده است تا کاملا از خرید لوازم جانبی برای تشک بادی ماشین خود بی نیاز شوید. عرضه مستقیم تشک های بادی داخل ماشین از برندهای مطرح جهانی در کشور ایران توسط نمایندگی intex صورت می گیرد و ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش حرفه ای بر روی تمامی مدل های تشک بادی ماشین این فروشگاه وجود دارد تا پس از خرید نیز با خیالی راحت اقدام به استفاده از این محصولات نمایید.

خرید تشک بادی از فروشگاه اصلی اینتکس intex

کیفیت تشک بادی ماشین چطور است و یا چه وزنی می توانیم از آن استفاده کنیم؟ این محصولات ساخته شده از بهترین متریال بازار می باشند که در ساختار بسیاری در دسته بندی های محصولات بادی به ویژه تشک ها و تختخواب های خانگی نیز دیده می شود. پی وی سی یا همان وینیل به صورت ترکیبی در بدنه این محصولات به کار گرفته می شود تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد. در قسمت رویه این محصولات از پی وی سی جیر مخمل و در قیمت هایی همچون کف و ستون های نگهدارنده که تحت فشار بیشتر هستند از پی وی سی چرمی دولایه استفاده شده است تا فشار وارده را به خوبی مهار نمایند.

با توجه به متریال درجه یک به کار گرفته شده در ساختار بدنه این محصولات باید بگوییم که قابلیت تحمل وزن تشک های بادی داخل ماشین به صورت استاندارد چیزی در حدود ۱۵۰ تا ۱۸۰ کیلو گرم می باشد که برای نگهداری وزن دو نفر به خوبی استانداردسازی شده است و تقریبا مشابه تشک های بادی خانگی است. البته باید توجه داشته باشید که فضای ایجاد شده در بخش عقبی ماشین شما ملاک اصلی استفاده می باشد و این فضای به صورت استاندارد برای یک نفره به صورت درازکش و دو نفر به صورت نشسته تعبیه شده است.

خرید تشک بادی از فروشگاه اصلی اینتکس intex

قیمت تشک بادی خانگی چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ما صدها مدل تشک بادی ماشین و تشک های خواب خانگب طبی و کمپینگ برای مدل های مختلف خودرو داخلی و خارجی داریم؛ هر کدام از این مدل ها دارای ابعاد مختلف، متریال ساختاری متنوع و همچنین تجهیزات جانبی مختلف می باشند که هر کدام از این پارامترها می تواند نرخ محصول را جا به جا نماید. به همین خاطر در این مقاله نمی توان به قیمت دقیق این محصولات اشاره داشت و بهتر است تا برای استعلام دقیق قیمت به همراه مشاهده جدیدترین مدل های تشک بادی داخل ماشین به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران که درس آن در انتهای همین مقاله درج شده است مراجعه نمایید و به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت منتقل شوید.

ما در نمایندگی فروش تشک بادی اینتکس تهران، جدیدترین مدل های تشک بادی خواب و ماشین را با متنوع ترین رنگبندی عرضه کرده ایم تا با هر سبک و سلیقه و مدل ماشینی که دارید، دست خالی از نمایندگی خارج نشوید. قیمت ما در نمایندگی با توجه به کیفیت محصولات، ارزان ترین قیمت در ایران می باشد و تضمین کیفیت محصولات توسط نمایندگی اینتکس تهران، تضمین لذت بردن شما از خریدی مطمئن می باشد. همین حالا می توانید برای مشاهده و سفارش محصولات از طریق یکی از روش های زیر با ما در ارتباط باشید.

آدرس شعبه و نمایندگی اینتکس :

آدرس وب سایت : https://intextehran.ir/

استان تهران : تهران – بالاتر از فلکه دوم صادقیه – ابتدای جلال آل احمد – پلاک ۱۸۸ واحد ۱

تلفن تماس با اینتکس و مشاوره : ۴۴۲۸۲۶۰۰-۰۲۱

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha