• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403062414772
  • منبع : نمایندگی سمنان

بازداشت سارقان حرفه‌ای کامیون‌های ترانزیت خارجی در سرخه

بازداشت سارقان حرفه‌ای کامیون‌های ترانزیت خارجی در سرخه
تصویر تزیینی است

ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از بازداشت سارقان حرفه‌ای کامیون‌های ترانزیت خارجی خبر داد و گفت: سارقانی که با سوءاستفاده از غفلت رانندگان ترانزیت اموال آنها را سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

سردار جلیل موقوفه‌ئی امروز (۲۴ شهریور ماه) اظهار کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت وجه نقد موبایل و ... از داخل کامیون‌های ترانزیت خارجی در چند ماه گذشته در شهرستان سرخه، موضوع در کمیسیون مقابله با سرقت مطرح شد و چند تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی به‌صورت تخصصی نسبت به بررسی موضوع اقدام کردند.

وی از گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس و استفاده از روش‌های خاص پلیسی در شناسایی سارق و سارقان خبر داد و گفت: با تلاش‌های ماموران، سه سارق سابقه‌دار و غیربومی در استان البرز شناسایی و با هماهنگی‌های لازم در عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه‌شان
دستگیر شدند.

او با بیان اینکه متهمان به ۱۲ فقره سرقت وجه نقد دلار، تلفن همراه و اشیای قیمتی از داخل کابین تریلی‌های ترانزیت خارجی اعتراف کردند، ادامه داد: با تکمیل پرونده سارقان به مراجع قضایی معرفی و در ادامه، روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان به رانندگان توصیه کرد که حتی برای لحظه‌ای، اشیای قیمتی خود را داخل وسایل نقلیه که تجهیزات ایمنی کافی ندارد، رها نکنند و به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس در این زمینه توجه کنند.

سرهنگ سید علی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان نیز از بازداشت دو سارق اماکن خصوصی همراه کشف ۱۳ فقره سرقت در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در اطراف و حاشیه شهر شاهرود دستور کار ویژه‌ای برای بازداشت سارق یا سارقان تهیه و صادر شد و ماموران موفق شدند دو سارق را شناسایی و در عملیاتی منسجم آنها را دستگیر کنند.

وی از اعتراف متهمان به ۱۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد و افزود: پرونده تکمیل و همراه سارقان تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha