• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403062414679
  • منبع : بازار

اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران معرفی شدند

اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران معرفی شدند

با برگزاری مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران، اعضای حقوقی منتخب، نمایندگان خود را برای عضویت در هیئت مدیره معرفی کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، اعضای حقوقی شرکت مخابرات، نمایندگان حقیقی خود را در ادوار مختلف در ترکیب هیئت مدیره، ابقا و یا جایگزین می‌کنند که بر این اساس دکتر ابراهیم محمودزاده، مهندس سید اسدالله دهناد و مهندس علی‌اصغر طراوتی از سوی شرکت توسعه اعتماد مبین به عنوان عضو حقیقی هیئت مدیره معرفی و با توجه به سهام حقوقی دولت در ترکیب هیئت مدیره مخابرات، مهندس “محمد جعفرپور” به عنوان نماینده جدید دولت، معرفی شد.

به همین منظور، در مراسمی با حضور تمامی اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، با حکم دکتر ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جعفرپور به عنوان نماینده سهام دولت و هیئت‌مدیره شرکت مخابرات ایران کار خود را رسماً آغاز کرد.

محمد جعفرپور، مدرک کارشناسی ارشد شبکه‌های رایانه‌ای داشته و بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت حرفه‌ای در زمینه طراحی، پیاده‌سازی و مدیریت شبکه‌های ارتباطی در مقیاس ملی را دارد.

وی تا پیش از این، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت بوده و همچنین، راهبری پروژه‌های اصلی توسعه‌ای شرکت زیرساخت مانند پروژه ارتقاء ظرفیت شبکه زیرساخت با استفاده از تجهیزات بومی و پروژه اصلاح مهندسی ترافیک شبکه جهت بهبود کیفیت شبکه را بر عهده داشته است.

دیگرعضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، مهندس حسن جند، نماینده سهام عدالت است.

در حال حاضر، دکتر ابراهیم محمودزاده به‌عنوان رئیس هیئت مدیره، مهندس سید اسدالله دهناد به عنوان نائب‌رئیس، مهندس علی‌اصغر طراوتی، مهندس محمد جعفرپور و مهندس حسن جند، اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران را تشکیل می‌دهند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

با سلام و احترام .لطفا حقوق ما افراد کارگزار مخابرات روستایی را سر موقع پرداخت نمایید. و نسبت به ارتقا و طبقه بندی شغلی ما و پرداخت حق سنوات اقدام فرمائید. بنده با حدود ۲۷ سال سابقه حقوق کف کار میگیرم .با احترام محمدی موسوی کارگزار مخابرات روستای دزق