• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403062414671
  • خبرنگار : 50214

عضو شورای ملی سیاستگذاری کنگره خبر داد؛

افزایش ۳ برابری مشارکت بانوان در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار

افزایش ۳ برابری مشارکت بانوان در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار

ایسنا/یزد عضو شورای ملی سیاستگذاری کنگره بانوان تاثیرگذار اعلام کرد: دومین کنگره ملی بانوان تاثیر گذار در مقایسه با کنگره اول افزایش ۳ برابری داشته است.

«مصطفی فارویی» در جمع مدیران کارگروه‌های استانی دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار که در سالن جلسات مرکز جامع سلول‌های بنیادی یزد برگزار شد، با اشاره به این که اولین دوره کنگره ملی بانوان تاثیرگذار در سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: در اولین دوره تعداد ۱۴ هزار بانوی ایرانی در این کنگره شرکت کردند.

وی از افزایش ۳ برابری مشارکت بانوان ایرانی در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار خبر داد و افزود: بالغ بر ۴۰ هزار بانوی فعال در بخش های مختلف در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار شرکت کرده‌اند.

عضو شورای ملی سیاستگذاری کنگره بانوان تاثیرگذار همچنین به توسعه کمیته‌ها در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار در مقایسه با کنگره اول اشاره کرد و گفت: در دبیرخانه دومین کنگره، ۲۰۰۰حکم در بخش های مختلف برای سراسر کشور صادر شد که اقدام بی نظیر به شمار می‌آید.

فارویی خاطر نشان کرد: همزمان با برگزاری اولین دوره کنگره در سال ۱۴۰۱، در ۱۵ استان نیز  کنگره استانی برگزار شد و در دومین سال،  تاکنون کنگره استانی در ۲۴ استان برگزار شده است.

وی معرفی الگوهای موفق در حوزه بانوان به عنوان الگوی سوم زن مسلمان به نسل جدید دانست و تاکید کرد: برگزاری این کنگره کمک می کند تا دختران سرزمین ما و نسل جدید بدانند که می‌توانند در کنار نقش مادری و همسری به فعالیت‌های هنری، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، ورزشی و ....  نیز بپردازند.

عضو شورای ملی سیاستگذاری کنگره بانوان تاثیرگذار استمرار و تداوم این کنگره را بسیار مهم دانست و یادآور شد: نقاط قوت، ضعف و مشکلات هر دو دوره کنگره شناسایی شده و انشاالله در کنگره سوم رفع و سومین دوره کنگره به صورت کاملا مردمی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دومین کنگره ملی بانوان تاثیر گذار در هشت عرصه علمی، پژوهشی و فناوری، سیاستگذاری و حکمرانی، گفتمان‌سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، تعلیم و تربیت، فرهنگ و هنر و ورزش برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha