• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403062414531
  • منبع : نمایندگی همدان

دیپلمات‌های خارجی حوزه اقتصاد برای اولین بار به تویسرکان می‌آیند

دیپلمات‌های خارجی حوزه اقتصاد برای اولین بار به تویسرکان می‌آیند

ایسنا/همدان رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی تویسرکان گفت: دیپلمات‌های رسمی کشورهای خارجی در حوزه اقتصاد برای بررسی روند سرمایه گذاری در شهرستان تویسرکان برای اولین بار به این شهرستان سفر می کنند.

محسن کولیوند در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: مقام های دیپلماتیک هر کشور به صورت رسمی با سرمایه گذاران و فعالان حوزه تجارت و تولید تفاوت دارند و قراردادهای احتمالی که توسط دیپلمات‌های قانونی هر کشور خارجی منعقد می شود از ضمانت اجرایی بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: شهرستان تویسرکان با ظرفیت‌های بالای خود در حوزه سرمایه گذاری باید بیشترین بهره‌وری را از حضور ۳۵ سرمایه گذار، فعال تولیدی و اقتصادی و مهمتر از همه دیپلمات‌های اقتصادی کشورهای خارجی که در حاشیه جشنواره گردو، مبل و منبت و فرش دستباف به تویسرکان می آیند، ایجاد کند.

کولیوند تاکید کرد: حضور هیات‌های تجاری و دیپلماتیک در تویسرکان صرفاً یک حرکت نمایشی و رسانه‌ای نیست بلکه از قبل ظرفیت سرمایه گذاری‌های متنوع در شهرستان تویسرکان شناسایی و بررسی شده و در جلسه ویژه با حضور میهمانان خارجی مطرح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تویسرکان نباید به اینکه یکی از قطب‌های تولید دارو در غرب کشور و برخوردار از شرکت‌هایی  است بسنده کند زیرا قابلیت سرمایه گذاری‌های کلان تولیدی و اقتصادی را دارد.

دیپلمات‌های خارجی حوزه اقتصاد برای اولین بار به تویسرکان می‌آیند

وی از تجربه تویسرکان در جذب و فعالیت سرمایه گذار خارجی در عرصه تولید خبر داد و گفت: این حرکت موثر و نتیجه بخش می تواند با تعداد بسیار بیشتر و در مقیاس بزرگتری در شهرستان تویسرکان تداوم پیدا کند.

کولیوند یادآور شد: طرح‌های کارشناسانه و ایده‌های مبتکرانه و قابل اجرا در عرصه تولید از مدت ها قبل در تویسرکان جمع آوری و بررسی شده اند و حرکت این شهرستان به سمت یک منطقه صنعتی با داشته های تولیدی قابل ذکر دور از دسترس نیست.

به گزارش ایسنا ۳۵ سرمایه گذار و فعال بخش اقتصاد و تولید و دیپلمات های کشورهای خارجی در بخش جنبی جشنواره گردو، مبل و منبت و فرش دستباف، مهرماه سال جاری در پس از دیدن از واحدهای تولیدی و صنعتی تویسرکان در کاروانسرای جهانی فرسفج گردهم می آیند.

شهرستان تویسرکان از ۱۵ شهریورماه تا ۱۳ مهرماه سال جاری میزبان برگزاری جشنواره ها و رویدادهای متنوع گردشگری، فرهنگی و هنری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha